غلامپور: حکم کمیته انضباطی برای ما کمی سختگیرانه بود، هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست

به گزارش یومی بلاگ، بهزاد غلامپور، مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست.

غلامپور: حکم کمیته انضباطی برای ما کمی سختگیرانه بود، هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: به نوبه خودم درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده ایشان و دو باشگاه پرسپولیس و شاهین تسلیت می گویم. ما در جام حذفی بازی خوبی انجام دادیم و شرایط مان خوب است. تنها مصدوم ما شیخ دیاباته است.

وی ادامه داد: شرایط استقلال خیلی خوب است که خوشبختانه پیروزی مقابل گل ریحان البرز در این امر خیلی تأثیرگذار بود. ما با روحیه خیلی خوبی به لیگ برتر باز می گردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل گهر تاکنون دو امتیاز کسب نموده است و در رتبه پانزدهم جدول واقع شده است، توضیح داد: هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست. گل گهر هم تیمی بسیار خوب و قابل احترامی بوده، که در هفته های گذشته مانند ما بدشانسی آورده است. ما در هر مسابقه کوشش می کنیم سه امتیاز را بگیریم و در این دیدار هم کوشش ما برای کسب پیروزی خواهد بود.

غلامپور درباره اینکه تماشاگران استقلال در این دیدار نمی توانند در استادیوم آزادی حاضر باشند، خاطر نشان کرد: طرفداران همواره کنار ما بوده اند و حالا کمیته انضباطی چنین شرایطی را گذاشته است. فکر می کنم حکم محرومیت طرفداران ما کمی سخت گیرانه بود. با این حال امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم.

وی در واکنش به اینکه می گویند سیدحسین حسینی رقیبی درون دروازه ندارد، گفت: نمی گردد گفت که رقیب ندارد. کسانی که در تمرین حضور دارند، می بینند که حسینی چقدر زحمت می کشد و کوشش می نماید. حسینی جوان است و اگر حمایت نکنیم از این شرایط خارج نمی گردد. حسینی هر روز در تمرینات کوشش می نماید که شرایط بهتری داشته باشد. او رقیبی به نام پورحمیدی دارد که سال گذشته در استقلال خوزستان 16 بازی انجام داد. رقیب اصلی هر کسی، خودش است و اگر کم بگذارد باید جوابگوی طرفداران باشد. البته برای حسینی این شرایط وجود ندارد و زحمت می کشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اهمیت دادن استراماچونی به بازیکن جوانی چون سجاد آقایی گفت: با آمدن استراماچونی شرایط برای توجه به بازیکنان بهتر شده است. ایشان از کشور و تیم بزرگی مثل اینتر میلان آمده است. استراماچونی به همه توجه می نماید، به هر کسی که بتواند به تیم یاری کند. استراماچونی در بازی با گل ریحان البرز به سجاد آقایی میدان داد و گل زد، اما برای او فرقی نمی نماید و به تمام بازیکنان توجه می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1199

به "غلامپور: حکم کمیته انضباطی برای ما کمی سختگیرانه بود، هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور: حکم کمیته انضباطی برای ما کمی سختگیرانه بود، هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید