فروپاشی امپراتوری سلحشورها ، خانه نشینی برترین پرتاب کننده ان بی ای

به گزارش یومی بلاگ، مهم ترین اتفاق بازی های بامداد پنجشنبه لیگ ملی بسکتبال آمریکا نه بازی 318 امتیازی هیوستن و واشنگتن بود نه درگیری و اخراج دو غول بزرگ، بلکه شکستن استخوان دست چپ استفن کری بود که دنیای بسکتبال را در بهت فروبرد.

فروپاشی امپراتوری سلحشورها ، خانه نشینی برترین پرتاب کننده ان بی ای

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای اس پی ان، از انبوه ستارگان تیمی که پنج فصل اخیر را قهرمان کنفرانس غرب شد و سه فصل هم به مقام قهرمانی NBA رسید، فقط استف کری و دریماند گرین مانده بودند؛ کوین دورانت انتها فصل پیش گلدن استیت وریرز را به مقصد بروکلین نتس ترک کرد، کلی تامپسن مصدوم و خانه نشین شد و حالا نوبت به کری رسیده تا دست کم چند ماه دست سرمربی استیو کر را در پوست گردو بگذارد.

بازی سلحشوران گلدن استیت با خورشیدهای فینیکس به دقایق ابتدایی نیمه دوم رسیده بود که کری در یک حرکت سمت سبد فینیکس سانز با دست روی زمین افتاد. آرون بینز، بازیکن غول پیکر استرالیایی هم با از دست دادن تعادل تمام وزن بدن خود را روی فوق ستاره وریرز انداخت تا یک اتفاق بسیار بد شکل بگیرد؛ رخدادی که برای دوستداران بسکتبال به ویژه طرفداران گلدن استیت یک فاجعه تمام عیار آن هم در شروع فصل تازه ان بی ای است.

کری تا آن موقع تنها 9 امتیاز گرفته بود و ناچار شد زمین بازی را ترک کند. آزمایش های پس از بازی هم نشان داد استخوان دست چپ او شکسته و باتجربه ترین بازیکن گلدن استیت و یکی از بهترین سه زن های تاریخ با 31 سال سن پس از عمل جراحی باید چند ماه دوره نقاهت را بگذراند. استیو کر که این فصل یک تیم جوان در اختیار دارد، شاید حتی نتواند به رسیدن به مرحله پلی آف فکر کند و ترجیح می دهد توان خود را برای فصل آینده و آماده شدن کری و تامپسن بگذارد.

گلدن استیت این بازی را 121 به 110 به فینیکس سانز باخت تا با سه باخت و یک برد در رده 11 کنفرانس غرب بایستد. در دیگر بازی های بامداد پنجشنبه یوتا جز 110 به 96 لس آنجلس کلیپرز را برد، ساکرامنتو کینگز 118 به 111 به شارلوت هورنتس باخت تا یکی از دو تیم بدون برد این فصل باشد، پورتلند تریل بلیزرز 102 به 99 اوکلاهماسیتی تاندر را پشت سر گذاشت، کلیولند کاوالیرز 117 به 111 شیکاگو بولز را از پیش برداشت و اورلاندو مجیک 95 به 83 نیویورک نیکس را برد.

بازی بوستن سلتیکس با میلواکی باکس با نتیجه 116 به 105 به نفع بوستنی ها انتها یافت و تورنتو رپترز، قهرمان فصل گذشته با نتیجه 125 به 113 دیترویت پیستونز را برد. فیلادلفیا سونتی سیکسرز هم که کنار سن آنتونیو اسپرز یکی از دو تیم بدون شکست این فصل است، 117 به 95 مینه سوتا تیمبرولوز را شکست داد. نکته مهم این بازی درگیری شدید و کتک کاری کارل-آنتونی تاونز از مینه سوتا با جوئل امبید، ستاره غول پیکر فیلادلفیا بود که به اخراج هر دو انجامید.

پرگل ترین بازی این فصل هم در واشنگتن بین دو تیم واشنگتن ویزاردز و هیوستن راکتس انجام شد. در این بازی هیجان انگیز و زیبا، 318 امتیاز در سبدها رویید که سهم هیوستن یکی بیش از واشنگتن بود. آنچه در انتها بازی روی تابلوی امتیازها نقش بست، 159 مقابل نام راکتس و 158 کنار نام ویزاردز بود. جیمز هاردن مقلب به آقای ریش 59 امتیاز گرفت و بردلی بیل با 46 امتیاز پاسخ او را داد.

راسل وستبروک که این فصل از اکلاهماسیتی به هیوستن آمده، در تیم تازه هم دست از عادت قدیمی خود برنداشته و همچنان تریپل دابل ثبت می نماید. 17 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس گل در این بازی به نام وستبروک نوشته شد که یکی از نکات شگفت انگیز آن داشتن 43 پرتاب سه امتیازی پیروز بود؛ 23 پرتاب برای هیوستن و 20 پرتاب برای واشنگتن. از این نظر هم یک رکورد جالب در ان بی ای ثبت شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1732

به "فروپاشی امپراتوری سلحشورها ، خانه نشینی برترین پرتاب کننده ان بی ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروپاشی امپراتوری سلحشورها ، خانه نشینی برترین پرتاب کننده ان بی ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید