قاسمی: در خصوص پرونده محسن قاسمی باید کمیسیون پزشکی تشکیل گردد، می گوییم جراحی اش کنید، می گویند لازم ندارد

به گزارش یومی بلاگ، برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا از عدم تغییر شرایط محسن قاسمی در ماه های اخیر اطلاع داد و گفت که آنها همچنان به دنبال پیگیری قضایی پرونده برادرشان هستند.

قاسمی: در خصوص پرونده محسن قاسمی باید کمیسیون پزشکی تشکیل گردد، می گوییم جراحی اش کنید، می گویند لازم ندارد

مرتضی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط برادرش گفت: او اخیرا تغییر شرایطی نداشته، عمل تراگ گردنش انجام شد، شاید کمی دست و پایش را فقط بیشتر از قبل تکان می دهد. در خانه مان در بروجرد از او نگهداری می کنیم و دکتر بالای سرش می آید.

وی ادامه داد: با چند جراح مغز و اعصاب صحبت کردیم که باز هم جراحی اش نمایند شاید شرایطش بهتر گردد، اما می گویند به جراحی احتیاج ندارد.

برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا در خصوص پیگیری قضایی پرونده ضرب و شتم برادرش در مرکز ترک اعتیاد که منجر به کما رفتن محسن قاسمی شد، تاکید نمود: جواب پزشکی قانونی هنوز نیامده و ما هم درخواست دادیم که فیلم های موجود را بازبینی نمایند. ظاهرا باید کمیسیون پزشکی تشکیل گردد و تا این کمیسیون تشکیل نگردد، نمی توانند نظر دهند. ضاربان محسن هم با قید وثیقه آزادند و هنوز هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5798

به "قاسمی: در خصوص پرونده محسن قاسمی باید کمیسیون پزشکی تشکیل گردد، می گوییم جراحی اش کنید، می گویند لازم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: در خصوص پرونده محسن قاسمی باید کمیسیون پزشکی تشکیل گردد، می گوییم جراحی اش کنید، می گویند لازم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید