قلی زاده بعد از نمایش درخشان در دوحه دوباره درخشید

به گزارش یومی بلاگ، قلی زاده در دیدار مقابل لوکرن نخستین گل خود بعد از پیوستن به شارلروا بلژیک را به ثمر رساند؛ ضمن اینکه این ستاره ایرانی در این فصل 4 پاس گل داده است.

قلی زاده بعد از نمایش درخشان در دوحه دوباره درخشید

به گزارش خبرنگاران ،در فاصله شش روز بعد از نمایش درخشان در دوحه مقابل نزوئلا و با پیراهن تیم ملی،علی قلی زاده این بار در لیگ بلژیک مقابل لوکرن درخشید.بعد از مدتی نیمکت نشینی قلی زاده برای دومین هفته متوالی در ترکیب اصلی شارلوا نهاده شد تا در ورزشگاه داکنام مقابل تیم قعر جدولی خوش بدرخشد.

لوکرن در دقیقه 16 به گل رسید ولی برتری آنها خیلی ادامه نداشت و سه دقیقه بعد، پاس استیون ویلمز را علی قلی زاده با شوت تک ضرب تماشایی به طاق دروازه زد تا شارلروا به گل تساوی دست پیدا کند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک - یک انتها یافت ولی در دقیقه 57 پس از پاس بیرون پایی که علی قلی زاده داد و توسط مدافع میانی لوکرن دفع شد، کریستین بناونته با پای چپ دروازه را باز کرد، اما این خاتمه کار نبود و در دقیقه 81 ویکتور اوسیمه سومین گل شارلروا را به ثمر رساند.

بامبو دیابی در دقیقه 88 یکی از گل های خورده لوکرن را جبران کرد ولی باز هم با درخشش علی قلی زاده شارلروا به گل رسید؛ ستاره ایرانی در دقیقه اول وقت های تلف شده نفوذ سریعی تا پشت محوطه جریمه داشت و پاس در عمقی به جرمی پربت داد که او با شوت زمینی توانست گلزنی کند تا شارلروا در این دیدار خارج از خانه به برتری 4 بر 2 برسد و با 23 امتیاز در رده هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گیرد.

قلی زاده در دیدار مقابل لوکرن نخستین گل خود بعد از پیوستن به شارلروا بلژیک را به ثمر رساند؛ ضمن اینکه این ستاره ایرانی در این فصل 4 پاس گل داده است.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 99

به "قلی زاده بعد از نمایش درخشان در دوحه دوباره درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده بعد از نمایش درخشان در دوحه دوباره درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید