لغو تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه ها در خراسان رضوی تا سرانجام هفته

به گزارش یومی بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در پی کاهش دما و برودت شدید هوا و به جهت صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس و دانشگاه های خراسان رضوی تا سرانجام هفته (30 دی ماه 1401) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لغو تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه ها در خراسان رضوی تا سرانجام هفته

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت های آموزشی مدارس و دانشگاه های خراسان رضوی تا 30 دی ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه ها برگزار نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب که تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه های مشهد و خراسان رضوی تا 30 دی ماه 1401 لغو شده است، گفت: در پی کاهش دما و برودت شدید هوا و به جهت صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس و دانشگاه های خراسان رضوی تا سرانجام هفته (30 دی ماه 1401) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: با توجه به ادامه شرایط سرما و کمبود گاز در استان و صرفه جویی در انرژی مقاطع مختلف آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از روز یکشنبه تا انتهای هفته به صورت غیر حضوری فعالیت خود را ادامه خواهند داد بعلاوه امتحانات به صورت کامل لغو است و اعلام شده خوابگاه های دانشجویی را نیز مدیریت نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فعالیت تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی در روز یکشنبه 25 دی ماه 1401 به صورت دورکاری خواهد بود.

خدایی بیان نمود: بر اساس مصوبه ستاد انرژی مقرر شد فعالیت مراکز تجاری از ساعت 9 صبح تا 18 فعالیت داشته باشند و از سوخت دوم نیز استفاده نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12029

به "لغو تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه ها در خراسان رضوی تا سرانجام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه ها در خراسان رضوی تا سرانجام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید