مجموعه ایوان ری هر چه سریعتر راه اندازی گردد

به گزارش یومی بلاگ، تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نوع نگاه مدیریت شهری به منطقه ها جنوبی باید ویژه باشد و برای این منطقه ها امکانات در نظر گرفته گردد گفت امید است با اقدامات ویژه شهرداری تهران منطقه ها جنوبی و کم برخوردار نیز از امکانات رفاهی و گردشگری برخوردار شوند که برترین نمونه آن راه اندازی هر چه سریعتر مجموعه ایوان ری است.

مجموعه ایوان ری هر چه سریعتر راه اندازی گردد

احمد صادقی در پنجاه و پنجمین جلسه شورا گفت: در طرح استقبال از بهار که گزارش آن را ارایه دادند چند نکته قابل ذکر است. البته این را بگویم که من نافی زحمات همکاران در شهرداری نیستم اما در ایام تعطیلات نوروز فرصت بیشتری در اختیار داشتم تا در منطقه ها جنوبی به ویژه شهر ری بازدید به عمل آورم.

صادقی اضافه کرد: موضوعاتی که در گزارش اشاره شد عمدتا مربوط به منطقه ها مرکزی و شمالی تهران بود و منطقه ها جنوبی و ری از این موارد بی بهره بودند. در ایام تعطیلات در شهر ری نه خبری از فرش گل بود و نه خبری از کاروان های نوروزی و این در حالی است که ما قول داده بودیم منطقه ها جنوبی را ویژه ببینیم!

صادقی اضافه کرد: در گذشته رسم بود که وقتی اتوبوسی خریداری می گردد اتوبوس دست دوم را به ری اختصاص دهند و یا مخازن زباله نو که خریداری می شد برای منطقه ها شمالی بود و دست دوم برای هر ری این سنت ها باید شکسته گردد.

صادقی ادامه داد: وقتی برنامه های نوروزی در منطقه 20 اجرا نمی گردد یعنی یا شهرداری منطقه 20 کوتاهی نموده که در اینصورت باید برخورد گردد و یا منطقه 20 در این طرح دیده نشده که این هم عذر بدتر از گناه است.

وی ادامه داد: امروز وقتی برنامه ای در برج میلاد باشد یک شهروند ساکن ری باید مسائل فراوانی از جمله آلودگی هوا و ترافیک و دوری مسافت را به جان بخرد تا خود را بدان جا برساند در حالی که در شهر ری ظرفیت های خوبی نظیر مجموعه ایوان ری وجود دارد که باید هر چه سریعتر راه اندازی گردد تا شهروندان این منطقه نیز از آن بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10188

به "مجموعه ایوان ری هر چه سریعتر راه اندازی گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجموعه ایوان ری هر چه سریعتر راه اندازی گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ایوان ری هر چه سریعتر راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید