مددی: باشگاه استقلال برای کشتی حامی اقتصادی جداگانه ای خواهد داشت

به گزارش یومی بلاگ، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: نگرانی از بابت هزینه های اقتصادی در کشتی وجود ندارد و حامی اقتصادی این رشته و فوتبال با هم تفاوت دارند.

مددی: باشگاه استقلال برای کشتی حامی اقتصادی جداگانه ای خواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی پیرامون تیم داری این باشگاه در دیگر رشته ها گفت: باشگاه عظیم استقلال سال جاری طبق سیاست گذاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی حضور موثر و پرقدرتی خواهد داشت. طبق برنامه ریزی باشگاه، رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال انتخاب شد. امیدوارم با کسب مجوز های لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تمرینات و رقابت های کشتی از سرگرفته گردد.

مددی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در حال حاضر بدهی های زیادی دارد، اما با این حال در رشته کشتی تصمیم به تیم داری گرفته است، گفت: بودجه رشته کشتی در باشگاه استقلال از منابع حامی اقتصادی تامین می گردد و هیچ ربطی به بودجه باشگاه ندارد. این پول کاملا توسط حامی اقتصادی تامین خواهد شد و هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. در رشته کشتی حامی اقتصادی جداگانه ای خواهیم داشت.

او ادامه داد: خوشبختانه در برهه خوبی وارد کشتی شده ایم. بر اساس مذاکراتی که با فدراسیون کشتی داشته ایم، رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. او یک اسطوره محسوب می گردد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص کنار گذاشتن محمد دانشگر و فرشید باقری از تیم فوتبال و اینکه جلسه کمیته انضباطی برای این 2 بازیکن تشکیل نشده است گفت: جلسه کمیته انضباطی با حضور اعضای این کمیته برگزار گردید. هر 2 نفر آمدند و حرف های خود را مطرح و در جلسه عذرخواهی کردند. طی روز های آینده حکم این 2 بازیکن اعلام می گردد.

او درباره اینکه گفته می گردد، باقری بخشیده می گردد، اما دانشگر قطعا از تیم جدا خواهد شد گفت: به هیچ وجه اینگونه نیست. هنوز تصمیمی گرفته نشده است و طی هفته آینده برای اتخاذ تصمیم نهایی اقدام می کنیم.

مددی در خصوص مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی و احتمال رسیدن این 2 بازیکن به دربی جام حذفی بیان نمود: آخرین خبر همان چیزی است که همه دیروز شنیدیم، اما امروز حتما با پزشک تیم صحبت خواهم کرد و آخرین شرایط این 2 بازیکن را جویا می شوم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4999

به "مددی: باشگاه استقلال برای کشتی حامی اقتصادی جداگانه ای خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: باشگاه استقلال برای کشتی حامی اقتصادی جداگانه ای خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید