مسئولان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند

به گزارش یومی بلاگ، مسئولان کمیته های پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری در احکام جداگانه ای از سوی دبیر این رویداد معرفی شدند.

مسئولان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، دبیر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی در این احکام آیدین مهدیزاده مدرس دانشگاه علم وصنعت و شهید رجایی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز فصل نامه تخصصی هنر و طراحی صنعتی چهارباغ را به عنوان مسئول کمیته طرح، برنامه ریزی و برگزاری رویداد های پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی و بهنام زنگی عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصل نامه علمی پژوهشی پژوهش هنر را به عنوان مسئول کمیته علمی، معرفی کرد.

محسن حموله همچنین محسن رجبی نماینده انجمن فراوریکنندگان اسباب بازی، مولف و مدرس در زمینه افزایش هوش اقتصادی بچه ها را به عنوان مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد های صنعت اسباب بازی ایرانی، سیدامیرآقایی دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به عنوان مسئول کمیته ترویجی بازی و اسباب بازی و ویدا ملکی رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی را به عنوان مسئول کمیته داوری برای انتخاب طرح ها و اسباب بازی ها، منصوب کرد.

وی همچنین، شایان فروزنده دل طراح، پژوهش گر و مدیرعامل دو موسسه آموزشی پژوهشی و فراوریی در زمینه اسباب بازی را به عنوان مشاور برنامه ریزی دبیر جشنواره و محمد صائبی مشاور و فعال فرهنگی را به عنوان مشاور دبیر جشنواره در امور مربوط به سایر نهاد ها و سازمان ها و قاسم مرادی مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون را به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی این جشنواره معرفی کرد.

مسئولیت کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی نیز به عهده اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است.

جشنواره ملی اسباب بازی 7 تا 13 دی سال 1398 با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال رونق فراوری و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، فراوریکنندگان و سرمایه گذاران در حوزه اسباب بازی با مشارکت انجمن فراوریکنندگان اسباب بازی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد های صنعت اسباب بازی با حضور دست اندرکاران صنعت اسباب بازی، برگزاری نشست ها، کارگاه ها و همایش علمی و همچنین برپایی نمایشگاهی با حضور سازمان ها و نهاد های دولتی و مردمی برای ترویج و توسعه کاربرد ها و کارکرد های بازی و دیگر برنامه های این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1421

به "مسئولان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید