مصاف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در سیرجان

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- قهرمان لیگ برتر به مصاف قهرمان جام حذفی می رود.

مصاف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در سیرجان

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و فولاد در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم می فرایند. پرسپولیس و فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم می فرایند. سرخ ها فصل گذشته برای پنجمین بار پیاپی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدند و فولاد نیز در فینال جام حذفی استقلال را شکست داد و قهرمان این جام شد.

پرسپولیسی ها در این فصل لیگ برتر برابر تیم های فولاد (2 بار)، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور و فجر به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و بعلاوه برابر تیم های استقلال، طرفدار، گل گهر، مس رفسنجان و پدیده متوقف شدند. پرسپولیس با 10 پیروزی، 5 تساوی و 1 شکست، 22 گل زده، 10 گل خورده و کسب 35 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و 3 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

پرسپولیس در بازار نقل و انقتالات زمستانی، احمد گوهری، گلر سابق نفت آبادان را برای جانشینی رادوشوویچ خریده است. دو تیم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به انتها رسید. حامد پاکدل، عیسی آل کثیر و رضا اسدی برای پرسپولیس گلزنی کردند و شیمبا نیز از روی نقطه پنالتی تک گل فولاد را به ثمر رساند. بعلاوه در هفته شانزدهم لیگ به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی به دومین پیروزی خود برابر فولاد در این فصل رسید.

خوزستانی ها در لیگ برتر تا انتها هفته شانزدهم لیگ برتر، 5 پیروزی داشته اند، 6 تساوی و 5 شکست. آن ها بعلاوه آمار 12 گل زده و 14 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها 21 امتیاز در رده هفتم قرار دارند. فولاد در فصل جابجایی زمستانی پر کار بوده و آرش رضاوند، عارف آقاسی و محمدرضا خلعتبری را خریده است و بعلاوه صالح حردانی را از دست داده است.

هنوز تعیین نیست عیسی آل کثیر چه شرایطی در پرسپولیس خواهد داشت. بی تردید مصدومیت عیسی آل کثیر یکی از دردسرهای بزرگ یحیی گل محمدی محسوب می گردد. هم از آن جهت که نمی تواند از مهاجم موردعلاقه اش بهره ببرد و هم این که نمی داند عیسی را حفط کند یا او را از فهرست کنار بگذارد.

اگرچه آل کثیر چند روزی است در تمرین پرسپولیس حضور داشته و با بقیه سرخ پوشان تمرین می نماید اما سرمربی پرسپولیس هنوز به طور کامل در جریان شرایط او قرار نگرفته است. به گونه ای که او امروز در نشست خبری قبل از بازی با فولاد صراحتا با بیان این که باید جای عیسی را با جذب بازیکن نو پر کند، در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص شرایط نهایی این مهاجم تاکید نمود: اجازه بدهید در خصوص این مسئله بیشتر صحبت کنیم. باید با خود عیسی هم صحبت کنم که خودش و من باید از شرایطش اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اظهارنظری که نشان می دهد هنوز سرمربی پرسپولیس در خصوص این که عیسی را در فهرست نگه دارد یا نه به جمع بندی نهایی نرسیده است. هرچند فهرست نفراتی که یحیی برای جذب بازیکن به باشگاه ارائه داده به حدی از وجود بازیکنان شاغل در تیم های دیگر پر شده که بعید است باشگاه بتواند آن نفرات را جذب کند و با ادامه این فرایند فرقی نمی نماید عیسی در فهرست بماند یا نه. به هرحال فهرست ارائه شده از سوی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس در خط حمله شامل نفراتی چون شیمبا، بابایی، شهریار مغانلو و یک مهاجم خارجی است که عملا جذب آن ها نشدنی است. چرا که باشگاه های فولاد و سپاهان و تراکتور به این سادگی بازیکنان خود را در اختیار پرسپولیس قرار نمی دهند و از سوی دیگر قیمت رضایت نامه مهاجم خارجی مورد نظر گل محمدی به میزان ای بالاست که باشگاه پرسپولیس هرگز قادر به پرداخت آن نیست.

از سوت انتها بازی با فولاد که تلویزیون در چند صحنه بسته چهره خسته رضا اسدی را نشان داد که پس از 2 دقیقه حضور در بازی روی زمین دراز کشیده بود و مهدی ترابی پس از 90 دقیقه کوشش او را از زمین بلند کرد، تا بازی فردا زمان زیادی نگذشته است. حال رضا اسدی بعد از 16 روز قرار است به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب یحیی گل محمدی مقایل همان تیم فولاد قرار بگیرد. از این رو بازی فردا مقابل فولاد بی تردید برای رضا اسدی طعم و بوی دیگری دارد و او حالا در پی آن است تا تمام انتقاداتی که در رسانه ها و فضای مجازی علیه او شکل گرفت را خنثی کند.

هافبک خوش قد و قامت و فوتبال بلد پرسپولیس که در چند بازی ابتدایی سرخ ها عملکرد خوبی داشت و هر بازی را با پاس گل یا گلزنی به انتها می برد، در آن مقطع نیز مورد انتقاد قرار می گرفت و دلیلش فقط و فقط این بود که باید جای نورالهی را پر می کرد که نوع و استایل بازی اش با او زمین تا آسمان فرق دارد. اگرچه این انتقادها در نهایت اسدی را از ترکیب دور کرد و باعث افت روحی شدید او شد اما پس از گذشتن چند ماه حالا دیگر کسی او را با نورالهی قیاس نمی نماید و شاید این برترین خبر برای شماره 8 سرخ ها باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9588

به "مصاف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید