مظلومی: سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است

به گزارش یومی بلاگ، پرویز مظلومی اعلام می نماید که سرمربی فصل آینده استقلال خارجی است. صحبت های مظلومی ممکن است پروژه بازگشت قلعه نویی را به بن بست برساند.

مظلومی: سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این وضعیت نگاه ها را متوجه آینده این تیم نموده است. به خصوص در بخش مدیریتی و سرمربی. چه تصمیم هایی برای استقلال فصل بعد گرفته خواهد شد؟ پرویز مظلومی یکی از اعضای کمیته فنی استقلال که در تصمیم گیری های نقش ایفا می نماید درباره انتخاب سرمربی آینده استقلال پاسخ شفافی می دهد. او به انتخاب سرمربی خارجی تاکید دارد.

***

آقای مظلومی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد.

بله، متاسفانه این رخ داد و همه ما ناراحتیم. البته بازیکنان نهایت کوشش خود را کردند. شما دیدید که تا دقیقه 90 جنگیدند تا شاید راهی برای صعود پیدا گردد اما نشد. استقلال نمایش خوبی داشت و من به بچه ها خسته نباشید می گویم.

با این حال غم بزرگی بر دل طرفداران استقلال باقی ماند. آن ها در این فصل ناکامی های متعددی را تجربه کردند.

این فصل تمام شده و ما باید برای شروعی دوباره برنامه ریزی کنیم. خیلی مسائل دست به دست هم داد تا استقلال به این نقطه برسد. ما در مجموع تیم خوبی داشتیم و می توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. مردم صاحبان اصلی این تیم هستند. ما انتظارات آن ها را می دانیم وباید کوشش کنیم بهترین تیم را برای فصل بعد بسازیم. مردم استقلال را مدعی اول قهرمانی می خواهند و ما باید چنین تیمی را برای فصل بعد بسازیم.

شفر در این نتایج چه قدر نقش داشت.

من و دیگر اعضای کمیته فنی به عملکرد شفر انتقاد داریم و بعضی رفتارهای او را تایید نمی کنم. شفر کاری نموده بود که کمیته فنی ماه ها بیکار بود. ما برای اینکه خللی در حرکت تیم ایجاد نگردد چیزی نمی گفتیم و سعی می کردیم خویشتن دار باشیم و به تیم یاری کنیم. ما می دانستیم که بالاخره او یک روز می رود واستقلال و مسائلش برای ما می ماند. برای همین سکوت کردیم. شفر بارها گفته بود این کمیته فنی را قبول ندارد و به هم سعی کردیم از کنار فقط حمایت کنیم. به هرحال گذشته ها گذشته و با اینکه از شفر دلخوری داریم اما بازهم او را مقصر ناکامی های استقلال نمی دانم. به نظر من همه در شکست ها و پیروزی ها نقش ایفا می نمایند و نباید طوری حرف بزنیم که یک نفر مقصر جلوه داده گردد.

برای فصل بعد فکری نموده اید؟ ایده های متفاوتی شنیده می گردد. اینکه ممکن است مجیدی سرمربی باشد چه قدر صحت دارد؟

تا آن جایی که من می دانم مجیدی گفته نمی خواهد سرمربی باشد. مجیدی می خواهد دستیار باشد و این هدف او است.

به این ترتیب گزینه مربیگری استقلال برای فصل بعد باید خارجی باشد، درست است؟

ما آن روزی که مجیدی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردیم درباره فصل بعد هم حرف زدیم که نتیجه این شد که سرمربی فصل بعد خارجی باشد.

یعنی نام هایی که درباره مربی ایرانی شنیده می گردد وحتی درباره حضور شما هم بحث هایی به گوش می خورد صحت ندارد؟

از قول من بنویسید سرمربی فصل بعد استقلال قطعا خارجی است.

اما مسائل ارزی هم وجود دارد.

بله، این مشکل را می دانیم و باید کوشش کنیم بهینه مصرف کنیم. باید یک مربی استخدام کنیم که هزینه کمی روی دوش باشگاه بگذارد.

با این تفاسیر می گردد آینده روشنی را پیش روی استقلال تصویر کرد؟

قطعا آینده روشن است و ما هم باید طوری برنامه ریزی کنیم که آینده استقلال روشن باشد. این تیم در فصل آینده بهتر خواهد شد.

10-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 265

به "مظلومی: سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید