معرفی قوانین جدید تردد کامیون های خارجی در ترکمنستان

به گزارش یومی بلاگ، دولت ترکمنستان قوانین جدید فعالیت اداره گمرک، اصول عبور از پست های مرزی و ترانزیت کالاها در شرایط شیوع ویروس کرونا را معرفی کرد.

معرفی قوانین جدید تردد کامیون های خارجی در ترکمنستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بیشکک، دولت ترکمنستان قوانین جدید فعالیت اداره گمرک، اصول عبور از پست های مرزی و ترانزیت کالاها در شرایط شیوع ویروس کرونا را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، عشق آباد به وسیله قوانین جدید خواستار راه اندازی مجدد کریدورهای شرق- غرب و شمال- جنوب است که به نظر دولت ترکمنستان حفظ ثبات روابط تجاری- مالی در اوراسیا باید هدف نخست باشد.

با همین هدف کامیون های خارجی که وارد ترکمنستان می شوند با استفاده از دستگاه کاملا ضدعفونی می شوند.

پس از گذشت یک ساعت از انجام این فرایند مقامات اداره گمرک اسناد لازم را برای آنالیز به مرکز مربوطه منتقل خواهند کرد که البته تمام اسناد نیز قبل از آنالیز در دستگاه ضدعفونی کننده قرار می گیرند.

رانندگان کامیون ها باید تست های مرتبط در زمینه ویروس کرونا را انجام دهند و تنها پس از مجوز پزشکان می تواند دیگر اقدامات لازم در شرایط عادی را انجام دهند.

شایان ذکر است که دولت ترکمنستان در تاریخ 24 مارس به دلیل گسترش ویروس کرونا ورود کامیون های خارجی به مرزهای این کشور را ممنوع کردند.

حمل ونقل کالاها در داخل ترکمنستان را تنها شرکت های محلی انجام می دادند که اکنون با ایجاد برنامه های جدید این انتقالات توسط کامیون های خارجی نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4337

به "معرفی قوانین جدید تردد کامیون های خارجی در ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قوانین جدید تردد کامیون های خارجی در ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید