مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر
به گزارش یومی بلاگ، امتیاز غیر فنی: ثبت نام در باشگاه، تکمیل فرم نظرسنجی، معرفی دوستان، مناسبت ها، خرید طرح های ویژه

مشتری زیان ده: این جریان هزینه های ایجاد شده مشتری است که بیشراز درآمد می باشد و شرکت از ارتباط با آن مشتری زیان می برد که در نهایت عدم تمدید قراردادهای کاری و یا عرضه خدمات در دسورکار شرکت قرار می گیرد.
همچنین به منظور تسریع در خدمات بیمه گری، امکان خرید اینترنتی انواع بیمه نامه شامل شخص ثالث، آتش سوزی، حوادث، مسافرتی، بدنه، عمر، درمان، مسئولیت، مهندسی و خاص، باربری، وکالت و پول از طریق درگاه www.Einsure.kins.ir برای مشتریان فراهم شده است.
باشگاه مشتریان به معنی جمع آوری افراد مختلف و تشکیل مجموعه ای با یک نام مشخص برای عضویت است و اعضای آن یا به طور انفرادی یا به عنوان مشتری سازمان در آن عضویت دارند. باشگاه مشتریان یک استراتژی خوب برای سازمان هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی با آنها ایجاد نمایند. در واقع مشتریان سازمان که در باشگاه هم عضو می باشند خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند و عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصربه فرد نسبت به سایر مشتریان می باشد. بیمه کوثر اعتباراتی برای مشتریان در نظر می گیرد بدین صوت که پس از عضویت ایشان در باشگاه، درصدی از خریدشان به عنوان اعتبار به آن ها تعلق می گیرد. اعطای اعتبار به طرق دیگری نیز صوت می گیرد که در ادامه به بیان شرایط و ضوابط آن می پردازیم.
منبع مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر