نفیسه روشن کربلایی شد

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: نفیسه روشن عکس جدیدی از خودش را در کربلا منتشر کرد.

نفیسه روشن کربلایی شد

نفیسه روشن بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون است . نفیسه روشن حالا به لطف حاشیه هایی که داشت یکی از چهره های مشهور اینستاگرام فارسی است . نفیسه روشن از بازیگران پرحاشیه در فضای مجازی است. نفیسه روشن ادعا کرد که شاخ اینستاگرامی شده است. نفیسه روشن اخیرا به کربلا سفر نموده است.

به گزارش خبرنگاران، نفیسه روشن عکس جدیدی از خودش را در کربلا معلا منتشر کرد. این بازیگر در حالی که محجبه و چادرپوش است در راه کربلا عکس گرفته و در استوری اینستاگرامی خود منتشر نموده است.

حضور نفیسه روشن در اینستاگرام

چند سالی می گردد که تبلیغ های اینستاگرامی بسیار پر عایدی شده و خانم های بازیگر هم از این روش عقب نمانده و استفاده می نمایند. البته در این روز های کرونایی خرید های آنلاین به علت راحتی و عدم حضور در مکان های عمومی روشی درست است اما یکسری از اشخاص رقم هایی بسیار بالا برای انجام تبلیغ دریافت می نمایند که قطعا هنرمندان از این دسته افراد هم هستند.

نفیسه روشن هم به تازگی خیلی ریز و زیر پوستی با انتشار عکسی از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را هم انجام داده است.

نفیسه روشن در چه محله ای به دنیا آمد؟

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به جهان آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم اکنون مهندس پرواز می باشد.

وی مدتی است که از همسرش طلاق گرفته و در حال حاظر تنها زندگی می نماید.

نفیسه روشن از حیوانات درنده نمی ترسد

نفیسه روشن علاقه زیادی به حیوانات درنده و خطرناک دارد و در پیج اینستاگرامش هم عکس هایی در کنار حیوانات و در طبیعت هم دارد. نفیسه روشن برخلاف آنچه که درتلوزیون آرام و ساده نشان می دهد، بسیار اهل حاشیه و جنجال است.

منبع: رکنا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8304

به "نفیسه روشن کربلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفیسه روشن کربلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید