نقد و آنالیز آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه های برخط نمایش فیلم

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-همزمان با نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه های جانبی نقد و آنالیز آثار در سامانه هاشور، ودیو، تیوال و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت 11 تا 23 هر روز از جشنواره دنبال می گردد.

نقد و آنالیز آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه های برخط نمایش فیلم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، خانه آنلاین جشنواره(سامانه هاشور)، ودیو، تیوال و لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با اختصاص ویژه برنامه هایی به آنالیز و تحلیل آثار حاضر در این رویداد و گپ و گفت با فیلمسازان و اهالی فیلم کوتاه می پردازند.

این برنامه های ویژه شامل میز نقد و آنالیز فیلم ها با حضور فیلمسازان، منتقدان و کارشناسان سینما، معرفی تازه های کتاب انجمن سینمای جوانان ایران، گفت و گوی لایو در اینستاگرام انجمن با حضور کارشناسان در استودیو و مهمانان به صورت مجازی، اجرای موسیقی و… می گردد.

نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 1 تا 5 بهمن ماه 99 صورت می گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6542

به "نقد و آنالیز آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه های برخط نمایش فیلم" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقد و آنالیز آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه های برخط نمایش فیلم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه های برخط نمایش فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید