نقش سختی کلمات در مشخص قیمت سئو

به گزارش یومی بلاگ، سختی کلمات کلیدی که با عنوان سختی سئو یا رقابت کلمه کلیدی هم شناخته می گردد، یکی از مهم ترین معیارهای تخمین قیمت سئو است. شرکت پونه مدیا با داشتن سابقه طولانی در زمینه سئو و مجهز بودن به تجربه بیش از 1000 پروژه پیروز سئو در حوزه های کاری مختلف، می تواند با سخت ترین کلمات کلیدی شما را به نتایج برتر گوگل بیاورد. برای اطلاع از قیمت سئو به وبسایت پونه مدیا مراجعه کنید و انواع پکیج های سئو و تعرفه هرکدام را ببینید.

نقش سختی کلمات در مشخص قیمت سئو

هر چه رقابت در کلمات کلیدی بالاتر باشد، رتبه بندی آن ها در SERP چالش برانگیزتر می شود. زمانی که صحبت از سرچ کلمات کلیدی به میان می آید، اندازه رقابت این کلمات مورد توجه سئوکاران قرار می گیرد. اگر برندهای دیگری هم به فروش محصولات و خدمات مشابه با کسب و کار شما می پردازند، شما با رقبای سر سخت تری روبرو هستید و باید سرمایه بیشتری را برای سئو سایتتان در نظر بگیرید.

اجازه بدهید کمی عمیق تر وارد موضوع شویم و ببینیم که نقش سختی کلمات در تعیین قیمت سئو چیست.

سختی کلمات کلیدی (Keyword difficulty) و روش های تخمین آن

هرچه اندازه جستجوی کلمات کلیدی بیشتر شود سختی کلمات کلیدی افزایش می یابد. به طور کلی، درجه سختی هر کلمه کلیدی در مقیاس صفر تا صد نمره دهی می شود. هر چه این عدد به صد نزدیک تر باشد، رتبه بندی برای این کلمه سخت تر خواهد بود. وبسایت Semrush یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تخصصی سئو، سختی کلمات کلیدی (Keyword difficulty) و روش های تخمین آن اینگونه شرح می دهد:

مرحله اول: تجزیه و تحلیل SERP

سئوکاران حرفه ای برای دستیابی به سختی کلمات کلیدی 10 صفحه برتر SERP گوگل را بازبینی می نمایند و کیفیت صفحات پیشنهادی این موتور جستجو را مورد بررسی قرار می دهند. زمانی که قرار است یک سایت از رقبای خود پیشی بگیرد، بررسی نقاط قوت سئو سایت های رقیب اهمیت پیدا می نماید. دامنه و امتیاز کلی اعتبار دامنه عواملی هستند که مورد توجه سئوکاران قرار می گیرند. پس از بررسی صفحات ذکر شده میزان میانه آنها شناسایی شده و عدد به دست آمده در فرمول سختی کلمات استفاده می شود. برای مثال، اگر یک کلمه کلیدی خاص در سایت رتبه یک SERP مشاهده شود اما در دیگر سایت های رده پایین تر موجود نباشد، شما می توانید از آن کلمه کلیدی برای قرارگیری در صفحه اول گوگل اقدام کنید.

مرحله دوم: بررسی کلمه کلیدی

در این مرحله حجم جستجوی کلمه کلیدی، تعداد این کلمات، نشانه دار بودن یا نشانه دار نبودن آنها و پارامترهای دیگری مورد بررسی قرار می گیرند. تمامی این پارامترها با توجه به اندازه تاثیرگذاری بر رتبه بندی در صفحه اول گوگل دارای امتیازهای متفاوتی هستند. به عنوان مثال، میانگین امتیاز رتبه بندی دامنه ها 16.99 درصد و امتیاز حجم جستجو 9.47 درصد است.

قیمت سئو

قیمت سئو بر اساس خدمات مورد احتیاج یا دلخواه شما تعیین می شود. از مهم ترین عوامل دخیل در قیمت گذاری سئو می توانیم به سختی کلمات کلیدی، تعداد محتوای مورد احتیاج، سئو داخلی، سئو خارجی و استراتژی سئو اشاره کنیم. زمانی که تصمیم می گیرید برای ارتقای سئو سایت ارزشمندتان به یک شرکت متخصص سئو و یا سئوکار مستقل مراجعه کنید، بهتر است از قبل با کسب اطلاعات کاربردی اندازه انتظارات خود را تعیین کنید. به عنوان مثال، عواملی نظیر بررسی شرایط فعلی سایت شما در گوگل، بررسی سرعت فعلی سایت، اندازه نرخ تبدیل، بررسی و برطرف خطاهای سایت، ایجاد محتوای صفحات با کلمات کلیدی مرتبط، تحلیل رقبا، به روزرسانی کدهای HTML و در نهایت افزایش رتبه سایت، عواملی هستند که در تعیین قیمت سئو تأثیر می گذارند.

پونه مدیا؛ چهار روش اعلام تعرفه سئو

آژانس خلاقیت و نوآوری پونه مدیا با چهار روش اعلام تعرفه سئو خدمات تخصصی سئو را برای شما عزیزان عرضه می نماید. این چهار روش شامل ماهانه، پروژه ای، عملکردی و کلمه ای می شود.

تعرفه سئو ساعتی: این نوع تعرفه به طور خاص برای پروژه هایی بکار می رود که جزئیات آن از قبل تعیین شده است. علاوه بر این، تعرفه سئو ساعتی برای پروژه های کوچک و برای بررسی مسائل سایت مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش تعداد ساعات کار روی سئو سایت محاسبه شده و شما بر اساس تعداد ساعات مبلغ نهایی را پرداخت خواهید کرد.

تعرفه سئو ماهانه: در این روش مشتریان عزیز پونه مدیا با اخذ قرارداد ماهانه از خدمات سئو بهره مند می شوند. در این روش سئوکاران پونه مدیا از تمامی پتانسیل خود برای برطرف مسائل سایت و ارتقای سئو سایت شما استفاده می نمایند. با توجه به بلند مدت بودن این روش و همکاری دو جانبه کارفرما و سئوکاران ما امکان دستیابی به اهداف سئو افزایش قابل توجهی پیدا می نماید.

تعرفه سئو بر اساس عملکرد: یکی از روش های نوین قیمت گذاری سئو روش قیمت گذاری بر اساس عملکرد است. در این روش پونه مدیا بر اساس احتیاج شما سئو سایت را ارتقا می دهد و پس از دستیابی به نتایج مورد نظر هزینه قرارداد پرداخت می شود.

تعرفه سئو پروژه ای: در تعرفه سئو پروژه ای بودجه کارفرما و هزینه سئو سایت از قبل تعیین می شود. در این نوع تعرفه اندازه کار سئو، اهداف و احتیاجهای کارفرما و بعلاوه بازه زمانی تعیین شده و پونه مدیا https://www.poonehmedia.com بر اساس این عوامل سئو سایت را بهینه سازی می نماید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12296

به "نقش سختی کلمات در مشخص قیمت سئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش سختی کلمات در مشخص قیمت سئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید