نکونام در پی جلوگیری از تکرار تاریخ مقابل تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش یومی بلاگ، شاگردان جواد نکونام فردا شب در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس تهران می فرایند.

نکونام در پی جلوگیری از تکرار تاریخ مقابل تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ، فردا شب تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر (جام خلیج فارس) به مصاف هم می فرایند. دیداری که پرسپولیسی ها در پی ادامه فرایند برد های متوالی خود و فولادی ها هم به فکر حفظ رکورد عجیب خود در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز هستند.

پرسپولیسی ها ها در شرایطی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان به مصاف این تیم می فرایند که فولادی ها در 22 بازی خانگی آخر خود در اهواز شکستی را تجربه ننموده اند و در این مدت حداقل در ورزشگاه فولاد آرنا نتایج بسیار خوبی را با راهنمایی سرمربی جوان خود کسب نموده اند.

از آخرین شکست فولادی ها در اهواز بیش از یک سال می گذرد. شاگردان جواد نکونام آخرین بار در تاریخ 13 آبان سال 98 در لیگ نوزدهم با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خوردند و از آن بازی تا کنون هیچ گاه در اهواز بازی خود را با باخت پشت سر نگذاشته اند.

جواد نکونام که آخرین بازی خود را در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان با شکست به انتها رساند، امیدوار است که بتواند تیم پر قدرت پرسپولیس را مانند سپاهان اصفهان، دیگر مدعی قهرمانی لیگ که در اهواز مقابل فولاد به تساوی رسید؛ در کسب پیروزی در این ورزشگاه ناکام گذارد و حتی سرخپوشان را با شکست راهی تهران کند. اتفاقی که جواد نکونام و کادر او بسیار به آن احتیاج دارند.

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران فردا شب از ساعت 21:10 دقیقه در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8043

به "نکونام در پی جلوگیری از تکرار تاریخ مقابل تیم فوتبال پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام در پی جلوگیری از تکرار تاریخ مقابل تیم فوتبال پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید