هرم شیشه ای سقف نورگیر ایده آل برای ساختمان با معماری مدرن

به گزارش یومی بلاگ، هرم شیشه ای یکی از سازه های دکوراتیوی است که شرکت کاژه به اشکال مختلف قابلیت اجرای آن را دارد و به عنوان یک سقف نورگیر پیشنهاد ایده آلی برای ساختمان ها با طراحی و معماری مدرن می باشد.

هرم شیشه ای سقف نورگیر ایده آل برای ساختمان با معماری مدرن

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ساخت هرم شیشه ای و سقف نورگیر ویلای آقای خواجه امیری یک سقف نورگیر هرمی شکل میباشد که توسط شرکت کاژه اجرا شده است که در تصویر زیر ملاحظه میفرمایید.

هرم شیشه ای نسبت به قاعده خود فرم های مختلفی را در وجوه خود میگیرد و باید گقت که در ساخت هرم شیشه ای قاعده و ارتفاع هردو نقش مهمی در ساخت آن ایفا میکنند.

در ساخت هرم شیشه ای هم میتوان از شیشه های سکوریت استفاده نمود و هم از شیشه سکوریت و لمینت که امنیت بیشتری نسبت به شیشه سکوریت دارد، در واقع شیشه سکوریت لمینت 2 یا چند شیشه سکوریت با ضخامت های مختلف هستند که توسط لایه پلاستیکی و یا نوعی رزین تحت شرایطی خاص با هم یکپارچه میگردند و به هنگام شکست ضمن تبدیل شدن به قطعات ریز از فروریختن آن جلوگیری میشود.

شیشه سکوریت یک شیشه ایمن و پر کاربرد در شیشه های ساختمانی

شیشه سکوریت از پرکاربرد ترین شیشه های مورد استفاده در ساختمان میباشند، بیشتر شیشه های فروشگاه ها در پاساژ های تجاری با ابعاد عظیم شیشه سکوریت و یا شیشه سکوریت لمینت هستند، نمای شیشه ای ساختمانها از شیشه های سکوریت است. یکی از دلایل پرکاربرد استفاده از این شیشه ها ایمن بودن شیشه سکوریت نسبت به شیشه های معمولی میباشد. به این شیشه های ایمن شیشه نشکن هم گفته میشوند در واقع شیشه های سکوریت نشکن نسیتند فقط مقداری مقاوم تر هستند و در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده که منجر به کمترین آسیب میگردد. از این شیشه ها در بخشهای مختلف ساختمان استفاده میگردد.

از این شیشه ها برای شیشه دود بند و شیشه حمام هم استفاده میگردد که امروزه علاقه زیادی به طراحی و ساخت یک حمام شیشه ای در اتاق های مستر دیده میشود.

برای خرید و مشاوره در خصوص شیشه های سکوریت و لمینت میتوانید از مشاوران شرکت کاژه در این خصوص مشورت بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیشه های سکوریت با شرکت کاژه در تماس باشید

تلفن : 02188492314 - 09121509516

آدرس سایت کاژه : www.kajeh.com

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4792

به "هرم شیشه ای سقف نورگیر ایده آل برای ساختمان با معماری مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرم شیشه ای سقف نورگیر ایده آل برای ساختمان با معماری مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید