واریزی های دولت در هفته جاری ، آیا پول فروش 30 درصد از سهام عدالت واریز شده است؟

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته جاری دولت دو واریزی انجام داد، ابتدا یارانه معیشتی را واریز کرد و بعد از آن مقرر شد واریزی بیمه بیکاری کسانی که در اسفند ماه سال گذشته بیکار شده اند انجام گردد.

واریزی های دولت در هفته جاری ، آیا پول فروش 30 درصد از سهام عدالت واریز شده است؟

یارانه معیشتی بنزین طبق روال چند ماه گذشته در روز شنبه اخیر در ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

با پرداخت یارانه معیشتی ماه جاری، واریز آن به ماه هفتم رسیده است.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوار های یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز می گردد.

همچنین قرار است که تا خاتمه خرداد ماه اعتراض متقاضیان دریافت یارانه معیشتی آنالیز گردد و اگر اعتراض آنها پذیرفته شده به لیست یارانه بگیران در تیر ماه اضافه می شوند.

دیگر پرداختی دولت بیمه بیکاری بوده است.

مقرر شده از ابتدای هفته جاری بیمه بیکاری کسانی که در اسفند ماه سال گذشته بیکاری شده اند واریز گردد.

در این خصوص مسعود بابایی، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تعداد بیکاران را 372 هزار و 891 نفر گفت اما مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفته از مجموع افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری اسفند سال گذشته، پس از پالایش وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی فهرست 240 هزار نفری به همراه شماره حساب افراد برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

همچنین قرار بود وجه حاصل از فروش سهام عدالت کسانی که 30 درصد از سهام خود را به وسیله بانک ها می فروشند نیز ظرف مدت چند روز واریز گردد.

ثبت درخواست فروش 30 درصد از سهام از روز سه شنبه ششم خرداد ماه شروع شد و روز گذشته به خاتمه رسید، بنابراین این امکان وجود دارد که بعضی از سهامداران معادل ریالی 30 درصد از سهام خود را طی روزهای اخیر دریافت نموده باشند یا حداکثر در هفته آینده دریافت نمایند.

چهار روز قبل ستاد خبری سهم عدالت اطلاعیه ای منتشر و گفت بانک ملی ایران اولین بانکی بود که بخش اعظم سهام مربوط به سفارش های دریافتی از مشمولان سهام عدالت را به فروش رساند که بلافاصله پس از تسویه معاملات و دریافت وجه به حساب متقاضیان فروش واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4346

به "واریزی های دولت در هفته جاری ، آیا پول فروش 30 درصد از سهام عدالت واریز شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریزی های دولت در هفته جاری ، آیا پول فروش 30 درصد از سهام عدالت واریز شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید