خاتمه بازسازی اضطراری 3 بنا در بافت تاریخی گرگان

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از انتها حفاظت و بازسازی اضطراری پروژه های طرح ملی مشارکت مرحله اول سال 1399 در بافت تاریخی گرگان اطلاع داد.

خاتمه بازسازی اضطراری 3 بنا در بافت تاریخی گرگان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روز سه شنبه 28 مردادماه 99 با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها شامل خانه های تاریخی شیرنگی و خراسانی در محله سرچشمه و خانه تاریخی قوانلو در محله دباغان است که با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال در یک ماهه اخیر بازسازی اضطراری شده است.

او اعلام کرد: حفاظت و بازسازی اضطراری این آثار ارزشمند در شهر تارخی استرآباد با هدف حفاظت و احیای آن ها با مشارکت مالکان اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان یادآور شد: طرح ملی مشارکت اقدامی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور مشارکت در بازسازی آثار تاریخی با همکاری مالکان این آثار است که هیچگونه خللی در مالکیت افراد ایجاد نمی کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4696

به "خاتمه بازسازی اضطراری 3 بنا در بافت تاریخی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بازسازی اضطراری 3 بنا در بافت تاریخی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید