پتنت جدید اپل برای ساخت آیفون تاشو

به گزارش یومی بلاگ، پتنت جدید ثبت شده توسط شرکت اپل حکایت از آن دارد که این شرکت همچنان به فکر فراوری گوشی های تاشو است.

پتنت جدید اپل برای ساخت آیفون تاشو

شرکت اپل در خصوص گوشی های تاشو یک پتنت ثبت نموده است.

چیزی که این پتنت را جالب می نماید، این است که شاید به واسطه این پتنت، یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در حوزه فراوری گوشی های هوشمند، پا به عرصه فراوری گوشی های تاشو بگذارد.

این پتنت شامل دستگاهی با یک لولا است که اندکی خم می گردد. این به این معناست که زمانی که گوشی خم می گردد، در پایین نمایشگر یک فضای خالی باریک ایجاد می گردد که توسط بخش بالای آن معین گردد.

این بخش می تواند برای نمایش هشدارهای گوشی و یا به طور بالقوه به عنوان یک منوی میانبر از برنامه هایی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد داشته باشد.

در این ثبت اختراع آمده است: بخش نمایشگر بیرون زده دستگاه ممکن است برای نمایش هرگونه محتوای مناسبی استفاده گردد.

به عنوان مثال، اعلان های پیغام های دریافتی(مانند ایمیل، پیغامک و غیره)، تقویم(مثلا یادآوری کننده جلسات)، هشدارها(مثلا هشدارهای مکانی یا زنگ هشدار بیداری)، شرایط باتری، حالت پرواز و دیگر ویژگی ها در این بخش باریک بیرون زده از گوشی نمایش داده می شوند.

نکته خوب این پتنت اینجاست که محتواهای نمایش داده شده در نمایشگر بیرون زده می تواند انتخابی باشد و کاربر به انتخاب خودش این موارد را گزینش کند.

اگرچه که ثبت این پتنت به این معنا نیست که این گوشی حتما به فراوری می رسد ولی نشان دهنده آن است که اپل هنوز هم به فراوری گوشی های تاشو علاقه دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4672

به "پتنت جدید اپل برای ساخت آیفون تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید اپل برای ساخت آیفون تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید