چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران عید فطر آماده شد

به گزارش یومی بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان برای استقبال، پذیرایی و میزبانی از میهمانان تعطیلات عید سعید فطر آماده شده است.

چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران عید فطر آماده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مجید نظری در سومین ستاد اجرایی سامان دهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمام کالاهای اساسی و مورد احتیاج مسافران و گردشگران تعطیلات عید سعید فطر در این استان تامین شده و مسئله ای در این رابطه وجود ندارد.

او افزود: نظارت بر بازار، جلوگیری از کم فروشی و برخورد با گران فروشی در دستور کار اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باشد.

نظری توضیح داد: استقرار و کشیک دفاتر بیمه ای برای پیگیری موارد مرتبط با حوادث احتمالی در تعطیلات عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمام برنامه ریزی های لازم برای میزبانی از مسافران ورودی به استان در تعطیلات عید سعید فطر اجرا شده است.

مهرداد جوادی افزود: در این رابطه هماهنگی های لازم با اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری انجام شده و مسئله ای وجود نخواهد داشت.

او اعلام کرد: تمام هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها، خانه های مسافر، اقامتگاه های بوم گردی و سایر مراکز اقامتی برای اسکان مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات عید سعید فطر آماده است.

جوادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رایزنی هایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده تا بتوان از این طریق در راستای خرید، تجهیز و راه اندازی اتوبوس ها و ون های گردشگری در چهارمحال و بختیاری اقدام کرد.

او ادامه داد: جذب بیشتر اعتبارات ملی از ردیف های مختلف به خصوص در بخش گردشگری از مهمترین اولویت ها و برنامه های در دست اقدام مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: تعریف و اجرای طرح های بوم گردی با استاندارد و کیفیت بسیار بالا به زودی از سوی این اداره کل اجرایی می گردد.

او یادآور شد: طرح جامع گردشگری منطقه تفریحی پیرغار شهرستان فارسان در حال بازنگری دوباره است.

جوادی عنوان نمود: مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به دنبال اجرای طرح های کوتاه مدت در مناطق مختلف هدف گردشگری استان هستند.

او اظهار کرد: رایزنی هایی با بعضی تورهای گردشگری ملی انجام شده تا از این طریق بتوان چهارمحال و بختیاری را در سطح دنیای، منطقه ای و کشور برای مسافران، گردشگران و طبیعت گران معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با شروع فعالیت گروه های تورگردانی ملی به راحتی می توان این استان را به عنوان مقصد جدید گردشگری کشور و دنیا تبدیل و معرفی کرد.

او گفت: ایجاد تحول در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری از برنامه های اصلی مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

جوادی تأکید کرد: برای تامین زیرساخت های مورد احتیاج در این زمینه ساخت هتل 5 ستاره شهرکرد در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 305

به "چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران عید فطر آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران عید فطر آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید