کارگاه آموزشی آ ن لاین گردشگری خوراک در بندرعباس برگزار می گردد

به گزارش یومی بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین گردشگری خوراک، چرا و چگونه؟ در بندرعباس اطلاع داد.

کارگاه آموزشی آ ن لاین گردشگری خوراک در بندرعباس برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی هرمزگان، فائقه اتابک امروز شنبه 28 تیرماه با بیان این مطلب اضافه کرد: این کارگاه آموزشی به همت انجمن صنفی راهنمایان جهانگردی استان و موسسه حافظان میراث جهانگیریه برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه مدرس این دوره آموزشی سعیده سلطانی مدرس ارشد بازاریابی جهانگردی می باشد، اضافه کرد: این دوره آموزشی به صورت رایگان روز شنبه 28 تیرماه ساعت 20 برای علاقه مندان برگزار می گردد.

معاون جهانگردی تاکید نمود: جهانگردی خوراک، نقش بسزایی در فعالیت جهانگرد دارد و همچنین می تواند اشتغال یک منطقه را افزایش داده و فرهنگ و هویت آن منطقه را از لحاظ جغرافیایی، تاریخی و مذهبی اثبات کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4710

به "کارگاه آموزشی آ ن لاین گردشگری خوراک در بندرعباس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی آ ن لاین گردشگری خوراک در بندرعباس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید