کریمیان: داور عجله کرد ، سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران/بوشهر مربی شاهین بوشهر گفت: عادت ندارم در خصوص داوری صحبت کنم اما فکر می کنم داور مسابقه مقداری عجله کرد، و سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد.

کریمیان: داور عجله کرد ، سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد

مهرداد کریمیان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر گل گهر سیرجان مطرح نمود: در خصوص بازی فکر می کنم بعد از گل یک شور و نشاطی در تماشاگران ایجاد شد و بازی خوبی را شاهد بودند، بازی که برنامه داشتیم.

وی ادامه داد: عادت ندارم در خصوص داوری صحبت کنم اما فکر می کنم داور مسابقه مقداری عجله کرد، و آنگونه که صحنه را دیدیم اگر تماسی هم بود شاید بیرون از محوطه بود ولی ادامه اش در محوطه بود. در آن لحظه من حواسم بود، چون توپ سریع برگشت داور ندید و فقط لحظه زمین خوردن بازیکن را دید و متاسفانه داوران پشت دروازه نیز -من فکر می کنم- که هیچ کمکی به جریان بازی نمی نمایند. و سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاید با این سه امتیاز خیلی چیزها عوض میشد. از آینده فوتبالی من تا وضعیت بازیکنان که امروز تکانی خورده بودند و شاید تلنگری هم به باشگاه ما بود تا شاید بتواند کارهایی انجام دهد و از حالت فعلی که من فکر می کنم یک خواب زمستانی است بیرون بیاید. و متاسفانه همین روند ادامه دار شد و شرمسار مردم شدیم.

کریمیان تاکید نمود: با توجه به تعطیلی لیگ و دو سه روز تعطیلات باید تکلیف تیم شاهین معین گردد. یا اینکه مربی مدنظر را بیاورند و یا اگر مایل هستند که این کادر می تواند ادامه دهد با یک کادر مجرب تر و قوی تر کار را ادامه دهند. من واقعا از این شرایط گلایه دارم و خسته شده ام. آن توان و تمرکزی که باید نیست.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اظهار کرد: می توانستیم با این شرایط هم برنده باشیم، تعویض هایی که انجام شد با توجه به جریان بازی و بازیکنان ما که پس از مدت ها داشتند صاحب سه امتیاز می شدند باز هم به حریف موقعیتی ندادیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان کوشش کردند و حتی پس از گل خوردن نیز یک موقعیت داشتیم و می توانستیم دوباره به گل برسیم که اینگونه نشد. ان شالله که شرایط تیم خیلی زود درست گردد و بتوانیم در لیگ بمانیم. نزدیک به بیست بازی مانده و زود است که بخواهیم حرفی بزنیم.

مهرداد کریمیان اعلام کرد: تیم شاهین برای لیگ برتر بسته نشده است. من هیچ موقع در دریافت بازیکن دخالت نداشته ام، متاسفانه جو مسمومی وجود دارد و خیلی از تیم ها بازیکنانی را می آورند تا خرج تیم را بدهند.

سرمربی موقت تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: قطعا باشگاه باید یک کمیته جذب بازیکن داشته باشد تا بر قضیه بازیکن نظارت داشته باشد که متاسفانه در باشگاه ما از اول نبود و ما نتوانستیم با کیفیت لیگ برتر تیم ببندیم.

وی مطرح نمود: من به عنوان مربی اینجا هستم و باید هر چه زودتر تکلیف تیم شاهین معین گردد تا ان شالله ادامه بدهیم. تیم به بازیکن احتیاج دارد و امیدوارم در چند روز آینده به نتیجه برسیم.

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به اینکه حواشی چقدر بر روی تیم شاهین تاثیرگذار است، گفت: من فکر می کنم که حواشی مربوط به باشگاه و مدیریت و اسپانسر تیم ربطی به بازیکنان ندارد. مواردی که می بینید از روز اول وجود داشته اما بازیکنان ما روز به روز بهتر شده اند. اشکالات ساختاری باید درست گردد اما در واقع در روند فنی تیم تاثیری ندارد.

کریمیان یادآور شد: در این حالت می توانستیم با یک برد ظاهر شویم که شرایطمان را بهتر کنیم. بازی هفته بعد با تیم سایپا است که شرایط آن مانند گل گهر است. البته از تیم گل گهر بازی های خوبی دیده بودیم و شاید امروز تحت تاثیر بازی نسبتا خوب ما نهاده شد. ما نیز می دانستیم که از بازی چه می خواهیم.

وی با اشاره به شرایط شاهین بوشهر تاکید نمود: قطعا باید مهره هایی به این تیم اضافه گردد و حتما باید 4 یا 5 بازیکن تاثیرگذار و شاید هم بیشتر جذب گردد. سه تا جای خالی داریم و تا نیم فصل می توانیم بازیکنانی که استفاده نشده اند و یا کم کار نموده اند را خارج کنیم و بازیکن جدید بگیریم. قطعا به این کار احتیاج داریم چون وزن تیم پایین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1839

به "کریمیان: داور عجله کرد ، سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: داور عجله کرد ، سه امتیازی که از نان شب واجب تر بود از ما گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید