کیفرخواست عاملان قتل فجیع در اسلامشهر صادر شد

به گزارش یومی بلاگ، دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل در خیابان کاشانی اسلامشهر اطلاع داد.

کیفرخواست عاملان قتل فجیع در اسلامشهر صادر شد

به گزارش خبرنگاران، یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر در خصوص آخرین شرایط پرونده عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اظهار کرد: در هشتم فروردین ماه امسال ساعت 9 صبح سه دزد که اهل اسلامشهر هم نبودند، به قصد سرقت وارد مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی می شوند.

وی اضافه کرد: این افراد از چندی قبل مغازه مذکور را شناسایی و تحت نظر قرار داده بودند و روز حادثه نیز با نقشه از قبل طراحی شده به این مغازه مراجعه نموده و یکی از آن ها هم در خیابان کشیک می دهد. صاحب مغازه هم به دلیل محدودیت ایجاد شده برای کسبه، پس از ورود این افراد و با این گمان که قصد خرید دارند، کرکره مغازه را پایین می آورد.

دادستان اسلامشهر ادامه داد: دزدان پس از مدتی کوتاه، صاحب مغازه را به باز کردن درب گاو صندوق و خارج کردن موبایل ها وادار نموده و در پی ممانعت او از این کار، با وارد کردن ضربه چاقو به گردنش صاحب مغازه را به قتل می رسانند.

اسدی مقدم اظهار داشت: متهمان پس از سرقت حدود 50 موبایل پا به فرار می گذارند که به محض اطلاع نیروی انتظامی از موضوع و رصدهای اطلاعاتی دقیق دو نفر از آن ها ظرف نیم ساعت پس از حادثه در یکی از خیابان های اسلامشهر دستگیر و نفر سوم نیز خود را معرفی می نماید و این افراد با قرار تامین روانه زندان می شوند.

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات تکمیلی در دادسرا و رسیدگی سریع و دقیق و فوق العاده به این پرونده، از صدور کیفرخواست پرونده ظرف مدت سه روز از وقوع جنایت و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبرداد.

دادستان اسلامشهر گفت: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا نموده ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاءعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد.

اسدی مقدم به مخلان امنیت هشدار داد که چنانچه امنیت جامعه را مخدوش کنند، با شدت و قاطعیت و وفق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3572

به "کیفرخواست عاملان قتل فجیع در اسلامشهر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفرخواست عاملان قتل فجیع در اسلامشهر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید