برآورد ها درباره قیمت سایبر تراک اعجاب آور ، از شایعه تا واقعیت

به گزارش یومی بلاگ، هر بار تماشا تصاویر سایبرتراک پرسش های تازه ای در فکر هواداران این خودروی نو تسلا شکل می گیرد، از جمله اینکه وانت برقی تسلا با چه قیمتی عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد سطح پایه این خودرو با قیمتی بین 35000 تا 40000 دلار (بین 1 میلیارد و 750 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان) عرضه می گردد.

برآورد ها درباره قیمت سایبر تراک اعجاب آور ، از شایعه تا واقعیت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اینسایدیوز، درست یک روز قبل از اینکه تسلا تصویری از اولین سایبرتراک فراوریی را در کارخانه سیگا در تگزاس منتشر کند، یک کاربر توییتر یک سایبر تراک استتار شده را بین جاده آلپاین و جاده پیج هیل در نزدیکی پالو آلتو در کالیفرنیا مشاهده کرد.

ویدیوی کوتاهی که این کاربر توئیتر در این باره منتشر نموده چیز زیادی را فاش نمی نماید، در این ویدئو یک وانت برقی دیده می گردد که بدون زحمت از خودروی دیگری در بزرگراه سبقت گرفت. بعلاوه، جای تعجب نیست که کاربر توییتر این وانت را در نزدیکی کارخانه تسلا فرمونت و مقر مهندسی آن در پالو آلتو مشاهده کرد.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در سخنانی در اوایل سال جاری گفت که تسلا بیش از 1.5 میلیون رزرو سفارش برای خرید این وانت برقی دارد که انتظار می رود فراوری این تعداد از خودروهای سایبر تراک تسلا از ابتدای سال 2024 آغاز گردد.

تنها می توان تصور کرد که سایبرتراک چگونه ظاهر جاده های آمریکا را با افزایش تحویل در سال آینده تغییر خواهد داد. بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی تصاویری از سایبرتراک در حال حمل و نقل منتشر نموده اند . در این تصاویر اسکلت بیرونی غیرقابل نفوذ این خودروی برقی که از فولاد ضد زنگ نورد سرد فوق العاده سخت ساخته شده است، به شکلی چشمگیر خودنمایی می نماید.

با این حال، شایعات حاکی از آن است که سایبرتراک با برد 561 کیلومتری رونمایی خواهد شد و تسلا ممکن است نسخه 805 کیلومتری را در تاریخ بعدی معرفی کند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، برد اولیه سایبرتراک برابر با Rivian R1T خواهد بود، اما کمتر از هامربرقی 3X و شورولت سیلورادوی برقی خواهد بود.

تسلا ابتدا قیمت Cybertruck را 39900 دلار(حدود 1 میلیارد و 995 میلیون تومان) برای نسخه دیفرانسیل عقب پایه و 49900 دلار (حدود 2 میلیارد و 495 میلیون تومان) برای نسخه چهار چرخ متحرک دو موتوره پیش بینی نموده بود. اما از آن موقع، این شرکت قیمت و مشخصات را از وب سایت خود حذف نموده، بنابراین جزئیات تا کنون مبهم به جای مانده است.

پس از اینکه فورد اخیرا قیمت F-150 Lightning را تا 10000 دلار(حدود 500 میلیون تومان) کاهش داد، ماسک به هزینه وانت برقی اشاره نمود. حتی پس از آن، ماسک گفت که فورد برقی گران است، به خصوص با توجه به نرخ های بالای وام خودرو در این روزها در آمریکا.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | دورخیز سایبرتراک تسلا برای عرضه در 2023 | نگاهی به مشخصات نسخه های متفاوت خاص ترین وانت برقی دنیا

پس از کاهش قیمت، نوع پرو F-150 Lightning با قیمت کمتر از 50000 دلار (کمتر از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان) آغاز می گردد. با توجه به نکات ، ممکن است سایبرتراک سطح پایه با قیمتی بین 35000 تا 40000 دلار (بین 1 میلیارد و 750 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان) عرضه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13309

به "برآورد ها درباره قیمت سایبر تراک اعجاب آور ، از شایعه تا واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد ها درباره قیمت سایبر تراک اعجاب آور ، از شایعه تا واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید