2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند

به گزارش یومی بلاگ، تهیه کننده سری تازه برنامه هفت که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می گردد، از امیر قادری و میلاد دخانچی به عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند

به گزارش خبرنگاران، محمد تنکابنی تهیه نماینده هفت با اشاره به این برنامه سینمایی که از فردا و همزمان با جشنواره فیلم فجر از آنتن شبکه نمایش پخش می گردد درباره منتقدان برنامه اعلام کرد: امیر قادری و میلاد دخانچی دو منتقدی هستند که در این برنامه حضور خواهند یافت.

او در شرحی از این ترکیب عنوان نمود: ما در برنامه های سینمایی پیش از این هم، این بحث را داشتیم که ترکیبی داشته باشیم که منتقدی از منظر سنت نقدنویسی سینمایی به نقد فیلم ها بپردازد و منتقد دیگری هم از منظر بینارشته ای و مطالعات فرهنگی آثار را تحلیل کند که با مدیریت بهروز افخمی هم به نظرم مجذوب نماینده خواهد شد.

تنکابنی درباره فضای برنامه و اینکه چه رویکردی خواهند داشت شرح داد: سعی داریم در بحث سینما و جشنواره برنامه ای محترم داشته باشیم و اصراری در اینکه برنامه جنجالی داشته باشیم نداریم.

او درباره اینکه با توجه به سکوت خبری که در ساخت بسیاری از فیلم های سال جاری و وقایع اخیر اتفاق افتاده است با چالشی نسبت به حضور کارگردانان در تلویزیون روبرو هستند یا خیر؟ عنوان نمود: فکر نمی کنیم با چالش رو به رو باشیم.

تهیه نماینده هفت در پاسخ به واکنش ها نسبت به کوچ برنامه هفت از شبکه سه به شبکه نمایش و اینکه ممکن است به برنامه ای خنثی بدل گردد عنوان نمود: سینما شئون و وجوه مختلفی دارد که بخشی زیادی از آن در برنامه های سینمایی مغفول مانده است. سینما شامل صنعت، رسانه، هنر و تجارت است اما احساس می کنیم مهمترین شئون سینما در این سال ها مغفول مانده و بیشتر مسائل روزمره و صنفی پوشش داده شده است. کوشش ما این است که به همه این مسائل پرداخته گردد.

تنکابنی در سرانجام درباره اینکه محدودیتی در دعوت از سینماگران دارند یا خیر گفت: هر کسی که ایران برایش مهم باشد با نگاه معطوف به امر ملی حرف بزند حتماً در برنامه از او دعوت خواهیم کرد.

این فیلم چراغ جشنواره فیلم فجر را روشن می نمایند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12196

به "2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید