آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش در بوشهر ، حذف امتیاز بومی گزینی

به گزارش یومی بلاگ، رییس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش بوشهر مطرح کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.

آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش در بوشهر ، حذف امتیاز بومی گزینی

به گزارش خبرنگاران، حمدالله اژدری با اشاره به برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور گفت: داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سراسر استان بوشهر نیز به رقابت با یکدیگر می پردازند تا سهمیه 414 نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تامین گردد.

وی اضافه کرد: 50 درصد پذیرفته شدگان استان بوشهر در این آزمون برای آموزگاری دوره ابتدایی و 50 درصد دیگر به عنوان هنرآموز، دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد.

رییس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان های دشتستان، عسلویه و کنگان به دلیل کمبود نیروهای انسانی بیشترین سهمیه را در این آزمون خواهند داشت، یادآور شد: طبق سهمیه بندی مشخص شده برای مناطق آموزشی مذکور، دشتستان 39 نفر، عسلویه 35 نفر و کنگان 32 نفر سهمیه دارد.

اژدری به سهمیه نیروهای بومی در این آزمون اشاره نمود و گفت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.

وی توضیح داد: نیروهای حق التدریس نیز در این آزمون شرکت می نمایند و در صورت کسب نمره لازم و قبولی در مرحله مصاحبه همچون دیگر شرکت نماینده ها استخدام خواهند داشت.

رییس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر در مورد تأثیر سهمیه های ایثارگری اظهار کرد: سهمیه های ایثارگری، جانبازی و... جدا از سهمیه های عادی است و خللی در قبولی دیگر داوطلبان ندارد.

اژدری با بیان اینکه این آزمون دارای شرایط سنی است، اضافه کرد: شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر 30 سال، لیسانس 35 سال، فوق لیسانس 40 سال و دکتری 45 سال است.

وی اظهار داشت: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند صرفا در رشته های مرتبط می توانند در این آزمون شرکت نمایند و پذیرش آن ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش است.

رییس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون از روز چهارشنبه 3 مهر 97 تا روز آدینه 12 مهر 98 خواهد بود، اضافه کرد: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه 30 آبان 98 در استان بوشهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1143

به "آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش در بوشهر ، حذف امتیاز بومی گزینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش در بوشهر ، حذف امتیاز بومی گزینی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش در بوشهر ، حذف امتیاز بومی گزینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید