آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 14 شهریور برگزار می گردد

به گزارش یومی بلاگ، آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران (UTEPT) برای داوطلبانی که 16 اسفندماه 98 ثبت نام کردند، چهاردهم شهریورماه در دو نوبت برگزار می گردد.

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 14 شهریور برگزار می گردد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق موافقت مسئولان دانشگاه تهران داوطلبان ثبت نامی شانزدهم اسفندماه آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران (UTEPT) که پیروز به شرکت در آزمون روز دوازدهم خردادماه 99 نشدند می توانند در نوبت مجدد معین شده این آزمون با رعایت کلیه اصول بهداشتی و بویژه فاصله گذاری اجتماعی در محل دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی روز آدینه چهاردهم شهریورماه 99 شرکت نمایند.

برگزاری آزمون روز آدینه 14 شهریورماه صرفاً برای داوطلبانی که تا 16 اسفندماه 98 ثبت نام نموده بودند، در نظر گرفته شده است این گروه از داوطلبین اگر به هر دلیلی پیروز نشوند در نوبت معین شده شرکت نمایند برای شرکت در آزمون های بعدی باید پس از طی کلیه مراحل، ثبت نام مجدد نمایند.

داوطلبین شرکت نماینده در آزمون باید حداقل یک ساعت و نیم قبل از آغاز آزمون در محل برگزاری حضور بهم رسانند. نوبت اول آزمون از ساعت 8:20 تا 10 صبح و نوبت دوم از ساعت 11:20 تا 13 روز آدینه 14 شهریورماه برگزار خواهد شد. فهرست نوبت دهی شرکت نمایندگان در نوبت اول و نوبت دوم آزمون همان روز برگزاری آزمون به وسیله سایت مرکز آزمون اطلاع رسانی می گردد.

داوطلبین می توانند از سایت آزمون زبان دانشگاه تهران کارت خود را پرینت بگیرند، در صورتی که پیروز به دریافت پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی به آن ها کارت ورود به جلسه داده خواهد شد.

در ضمنً به اطلاع کلیه متقاضیان جدید شرکت در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران (UTEPT) می رساند که آزمون جدید در یکی از دو تاریخ 21 یا 28 شهریورماه برگزار خواهد شد که قطعیت و جزئیات آن جهت ثبت نام متعاقباً به وسیله سایت آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5053

به "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 14 شهریور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 14 شهریور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید