آلاشت مقصد گردشگری فرهنگی در مازندران است

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: آلاشت یک مقصد گردشگری فرهنگی در مازندران است و می تواند به یک اثر شاخص گردشگری شمال کشور تبدیل گردد.

آلاشت مقصد گردشگری فرهنگی در مازندران است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران، سیف الله فرزانه عصر دیروز 23 آبان 1400در نشست هم اندیشی توسعه جهانگردی شهر آلاشت گفت: حفظ بافت آلاشت از اولویت های اداره کل محسوب می گردد. اگرچه این حساسیت تا به امروز هم وجود داشته که موجب حفظ همین میزان بافت باارزش آلاشت یا مناطقی مانند یوش شده است.

او با اشاره به جذابیت های بافت باارزش این شهر اظهار کرد: هرچند که طی سال های اخیر تخلفاتی انجام شد و آسیب هایی به بافت وارد شد، اما هنوز جا برای حفظ و احیای آن وجود دارد و می تواند زمینه توسعه مالی آلاشت را فراهم کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی مازندران گفت: ما در اداره کل هر چه توان داشته باشیم برای یاری به توسعه آلاشت بر مبنای جهانگردی مبتنی بر فرهنگ و میراث فرهنگی و صنایع دستی یاری می کنیم. اما ضروری است که مدیران این شهر نیز نشست های تخصصی و علمی عمیق تری برگزار نمایند و پیگیری های بیشتری برای اجرای طرح های مناسب جهانگردی در این شهر داشته باشند.

فرزانه گفت: صنایع دستی آلاشت جای بسیار زیادی برای جذب جهانگرد دارد و می توان از آن بهره برداری کرد تماشا دست فروشی هنرمندان کنار خیابان زیبنده این شهر نیست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8848

به "آلاشت مقصد گردشگری فرهنگی در مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلاشت مقصد گردشگری فرهنگی در مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید