اعزام 6 هیئت تجاری زنجان به کشورهای مختلف

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی زنجان از اعزام 6 هیئت تجاری زنجان امسال به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: ایتالیا، عراق، چین، یونان، ترکیه و بلاروس مقاصد تجاری امسال ما هستند.

اعزام 6 هیئت تجاری زنجان به کشورهای مختلف

غلامحسین جمیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان ،از تربیت سفیران اقتصادی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های بازرگانی و رشته های مرتبط برای ورود به کشورهای خارجی تربیت می شوند.

وی شرح داد: این افراد نیاز به تجربه متفاوت دارند و آموزش های لازم و آشنایی های مورد نیاز را دیده و از نحوه ثبت سفارش در سازمان صنعت و معدن تجارت و با امورات گمرگ از جمله اظهارنامه و ترخیص کالا و با بحث های حمل و نقل آشنا می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اضافه نمود: این افراد زمانی که آگاهی لازم را بدست آوردند برای کارورزی در شرکت هایی که مشخص می کنیم فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم با تربیت این تجار جوان استان زنجان در ارتباط با کشورهای خارجی خوب عمل می کنند و این تجار علاوه بر اشتغالزایی می توانند خدماتی هم برای استان های همجوار ارائه دهند.

جمیلی ترویج کالاهای ایرانی در کشورهای خارجی را از دیگر برنامه های این اتاق مطرح نمود و گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات مهمی در این باره انجام می شود.

وی شرح داد: هیئت هایی نیز به کشورهایی که تاکنون با آنها رابطه اقتصادی داشتیم هم اعزام می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از ترکیه به عنوان نخستین شریک اقتصادی زنجان نام برد و گفت: فرصت های خوبی برای هیئت های ایرانی در ترکیه وجود دارد و ما از نزدیکی ترکیه به اروپا و وجود کمپانی های اروپایی در ترکیه بهره مند هستیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو هیئت به روسیه از ایران سفر کرد و شورای ایران و روسیه دستاوردهای خوبی داشتند، خاطر نشان کرد: به دنبال ظرفیت های جدید در این کشور هستیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 921

به "اعزام 6 هیئت تجاری زنجان به کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 6 هیئت تجاری زنجان به کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید