بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران/گیلان علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ملاقات با رئیس جهاد دانشگاهی کشور و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکارهای بهره برداری از توانمندی ها و ظرفیت های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات فراوریات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاهی استان با همکاری این سازمان به بحث و گفتگو پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری های فی مابین خواهان توجه به مقولات تجاری سازی و یاری به بازاریابی محصولات فراوری جهاد دانشگاهی گیلان و کشور به وسیله منطقه آزاد انزلی در بازارهای اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 با هدف عرضه پیشرفت های اجرا شده این نهاد در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش، کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری از پنجم لغایت نهم دی ماه در بوستان گفت وگوی تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور در حالی برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9292

به "بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید