بازیکنی که سرنوشت لیگ را عوض کرد: می دانم پرسپولیسی ها خوشحالند اما...

به گزارش یومی بلاگ، بازیکن ملوان می گوید از گلی که به سپاهان زدم خوشحالم چون دوست نداشتم هوادارانی که از انزلی به اصفهان آمده بودند، استادیوم را با ناراحتی ترک نمایند

بازیکنی که سرنوشت لیگ را عوض کرد: می دانم پرسپولیسی ها خوشحالند اما...

به گزارش خبرنگاران اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر گردد، بدون شک هواداران این تیم نام سهیل فداکار، مهاجم ملوان را فراموش نخواهند کرد. او در بازی حساس تیمش در برابر سپاهان و درحالی که ملوان فاصله زیادی با شکست نداشت، با گل دقیقه87 ورزشگاه نقش دنیا را غرق در سکوت کرد و حالا شاید همین گل سرنوشت قهرمانی در لیگ را تغییر بدهد. فداکار درخصوص تساوی مقابل سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ داد.

بازی چطور بود؟

بازی بسیار سختی بود و فکر می کنم 70هزار نفر به ورزشگاه نقش دنیا آمده بودند. سال جاری چنین جوی را ندیده بودم و باید به هواداران سپاهان تبریک بگویم. نتیجه گرفتن در این ورزشگاه واقعا برای هر تیمی سخت است ولی ما رفته بودیم تا امتیاز بگیریم. ملوان باز هم ثابت کرد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

این نتیجه ای که گرفتید برای شما خوب بود ولی قبول داری در مجموع در لیگ سال جاری خوب امتیاز نگرفتید؟

ملوان بعد از سال ها به لیگ برتر برگشت که باید این موضوع را درنظر بگیرید. مسئله بعدی این است که ما سال جاری واقعا بدشانس بودیم و در چند بازی مثل بازی با فولاد، تراکتور و آلومینیوم بعد از دقیقه90 گل خوردیم. از طرفی در چند بازی واقعا بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم.

سپاهان در این بازی خیلی موقعیت از دست داد، خوش شانس هم بودید؟

سپاهان در خانه خودش بازی می کرد و شما هیچ وقت نمی توانید این تیم را با ملوان قیاس کنید. ما وقتی نیمکت سپاهان را دیدیم واقعا تعجب کردیم که چه فوتبافهرست هایی روی نیمکت این تیم هستند. بودجه ملوان با قیمت یک یا 2 بازیکن سپاهان برابری می نماید. این طبیعی بود که آنها در خانه تهاجمی بازی نمایند و موقعیت به دست بیاورند.

حتما می دانی که گزارشگر بازی هم به شکل عجیبی این بازی را گزارش نموده و حتی گفته که نمی داند چرا ملوانی ها اینقدر کوشش می نمایند!

یک چیزهایی شنیدم. به هر حال او هوادار تیم شهرش است و دوست داشت سپاهان برنده گردد.

سپاهانی ها به این معترض شدند که شما وقت کشی کردید؟

اصلا اینطور نیست. ما دنبال وقت کشی نبودیم. من بعد از گلی که زدم مچ پایم آسیب دید و حتی گفتم تعویضم نمایند. با آن شرایط حتی روی زمین نیفتادم و مازیار زارع هم از من خواست بازی کنم.

در خصوص گل مهمی که زدی صحبت کن؛ گلی که ممکن است سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.

بابت این گل شادمانم چون دوست نداشتم هوادارانی که از انزلی به اصفهان آمده بودند، ورزشگاه را با ناراحتی ترک نمایند. در نهایت هم گل مساوی را زدیم و این باعث شد تا هواداران ملوان شادمان شوند.

به نظر می رسد از دوشنبه شب که این گل را زدی، نزد هواداران پرسپولیس محبوب شدی؟

می دانم آنها شادمان هستند ولی ما به خاطر پرسپولیس بازی نکردیم. به هر حال جذابیت فوتبال به اتفاقات غیرقابل پیش بینی است و من امیدوارم در نهایت تیمی قهرمان گردد که لیاقتش را دارد.

خودت فکر می کنی کدام تیم قهرمان گردد؟

واقعا چیزی قابل پیش بینی نیست و هر 3تیم باکیفیت هستند. الان روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است و سرنوشت دست آنهاست ولی هیچ کس نمی داند در 3بازی پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

قبل از بازی پیش بینی می کردی گل بزنی؟

هر مهاجم قبل از هر بازی به گل زدن فکر می نماید. دوستانم و بعلاوه آقای دانش ابراهیمی، مربی سابقم در دوران نوجوانی، به من گفته بودند که گل می زنم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

سال جاری چند گل برای ملوان زدی؟

5گل در لیگ زدم و یک گل هم در جام حذفی. من 10بازی هم در فهرست ملوان نبودم و در نصف بازی هایی هم که به میدان رفتم به عنوان بازیکن جانشین در حد 10تا 20دقیقه بازی کردم.

اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می کنی، درست است؟

بله، قبلا در قشقایی، گل ریحان و پیکان بازی می کردم. در فوتبال پایه هم در انزلی بودم و از بچگی ملوان را دوست داشتم. ملوان جزئی از زندگی مردم انزلی است. من دوستی دارم که رستوران دارد، او به من می گوید هر وقت ملوان می برد، مشتری هایش سه برابر می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12755

به "بازیکنی که سرنوشت لیگ را عوض کرد: می دانم پرسپولیسی ها خوشحالند اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنی که سرنوشت لیگ را عوض کرد: می دانم پرسپولیسی ها خوشحالند اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید