برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ

به گزارش یومی بلاگ، محمد موسوی مدیر در گفت وگو با خبرنگاران ، از برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ اطلاع داد و گفت: sepi Group با همکاری وب سایت مرجع تخصصی چاپ و بسته بندی کاغذ و کارتن چندین سال است که برنامه ای به عنوان جشنواره عکاسی را در روز 11 شهریور همزمان با روز ملی صنعت چاپ برگزار می نماید.

برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: این برنامه سال جاری حال و هوای دیگری دارد و با توجه به شیوع و گسترده کرونا و شرایط خاص فعالان حوزه چاپ و نشر می تواند حس و حال خوبی را برای اهالی این صنعت به وجود آورد.

موسوی با شرح درباره این مسابقه شرح داد: افراد فعال در بخش های مختلف صنایع چاپ، بسته بندی، نشر و گرافیک شامل مدیران، ناظران، اپراتورها، طراحان گرافیست و در واقع همه کسانی که نقشی در چاپخانه ها ، لیتوگرافی ها، صحافی ها، دفاتر تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ، کارخانه ها و .. دارند می توانند در محیط کار خود یا در دفتر کار و محیط چاپخانه با در دست داشتن طرح مسابقه عکس بگیرند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره شرح داد: ایده این برنامه چند سال پیش به ذهنم رسید زیرا همواره جای کارگران و طراحان و کسانی که در محیط کار زحمت می کشیدند بخاطر محیط خشک چاپخانه ها و کارگاه ها دیده نمی شد و هدف اصلی ما ایجاد یک فضای متفاوت شاد در کنار یک برنامه متفاوت و جذاب که جای آن در صنعت چاپ و بسته بندی خالی است بود.

موسوی با بیان اینکه چندین سال است این جشنواره برگزار می گردد، گفت: در سال های گذشته چاپخانه ها، دفاتر و کارگاه های زیادی در این برنامه شرکت نموده اند و امیدوارم سال جاری هم برنامه خوبی داشته باشیم.

وی تاکید نمود: سال جاری پوستر این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا ظاهر خاص و متفاوتی پیدا نموده است و علاوه بر اینکه از خداوند متعال در برطرف این بیماری در این پوستر مدد خواسته ایم فرهنگ استفاده از ماسک را نیز در طرح ایجاد کردیم و امیدواریم با همکاری و همیاری رسانه ها، اتحادیه ها و تشکل های چاپ و بسته بندی این برنامه را سال جاری با شور بیشتری برگزار کنیم.

افراد علاقه مند بعد از دریافت عکس می توانند تا یازدهم شهریور تصاویر را برای ما به آدرس[email protected] یا بهID@sepi در تلگرام و واتس آپ یا به صفحه اینستاگرام به www.sepi.ir ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4825

به "برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید