ترامپ: کانادا مثل همواره از ما سوء استفاده می نماید

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در جمع کارکنان کارخانه تولیدی شرکت ویرلپول در شهر کلاید ایالت اوهایو گفت: کانادا مثل همواره از ما سوء استفاده نموده است. تجارت آلومینیوم به دست کانادا در حال نابودی است که این امر برای مشاغل ما بسیار غیرمنصفانه است.

ترامپ: کانادا مثل همواره از ما سوء استفاده می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

ظرف یکساعت پس از این اظهارات ترامپ، اعلامیه ای از سوی کاخ سفید منتشر شد که گزارشها مبنی بر وضع تعرفه 10 درصدی بر واردات آلومینیوم را تأیید کرد.

رئیس جمهور آمریکا خطاب به شرکت نمایندگان در این گردهمایی گفت که وی همیشه کارگران آمریکا را در مرتبه اول [اهمیت] قرار می دهد. در حالی که توافقنامه ایالات متحده- مکزیک- کانادا تنها برای مدت یک ماه مُجرا بوده است، ترامپ اعلام کرد که وضع مجدد تعرفه ها اقدامی کاملاً لازم است.

با آنکه ترامپ وضع مجدد این تعرفه ها را گامی ضروری به سود کارگران آمریکا خواند، اتاق بازرگانی آمریکا به تفصیل توضیح داد که این تعرفه ها در حقیقت تأثیر اقتصادی منفی بر تولیدنمایندگان آمریکایی دارد.

به گفته رئیس امور بین الملل اتاق بازرگانی آمریکا، این اقدام دولت ترامپ در وضع مجدد تعرفه ها بر واردات آلومینیوم از کانادا یک گام در جهت اشتباه است؛ زیرا هزینه ها را برای تولیدنمایندگان آمریکایی افزایش داده و باعث اقدامات تلافی جویانه علیه صادرات آمریکا می گردد.

گفتنی است که ترامپ در جریان سخنرانی خود در جمع کارکنان شرکت ویرلپول وعده داد که ویروس چین را شکست خواهد داد و اینکه مصوبه ای را امضا نموده که سازمان های دولتی ایالات متحده را موظف می نماید تمام داروهای ضروری را تنها از تأمین نمایندگان آمریکایی خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4523

به "ترامپ: کانادا مثل همواره از ما سوء استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کانادا مثل همواره از ما سوء استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید