تشریح آخرین شرایط مصدومان تیم ملی والیبال

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال پس از بازگشت از لیگ ملت های والیبال ایتالیا، تمرینات خود را از روز شنبه پیگیری کرد.

تشریح آخرین شرایط مصدومان تیم ملی والیبال

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط مصدومیت سابق امیر غفور گفت: در سه بازی آخر لیگ ملت ها، غفور برای تیم ملی بازی کرد. شرایط خوبی داشت و شکایتی از بابت مصدومیتش نداشت. روز شنبه هم در تمرینات حضور داشت و هیچ مسئله ای به وجود نیامد. نگرانی از بابت غفور وجود ندارد.

وی درباره علی اصغر مجرد تاکید نمود: پیش از مسابقات لیگ ملت ها و در حین بازیها، در ناحیه استخوان پا کمی احساس درد می کرد. برای اطمینان خاطر بیشتر او را به جایی معرفی کردم تا بتوانیم تشخیص بهتری داشته باشیم. امیدوارم مشکل خاصی نباشد. ظرف امروز و فردا شرایط مجرد معین خواهد شد.

افروزی درباره شرایط میرزاجان پور همگفت: در روز نخست اردو تمرینات سبک برگزار گردید. فشار زیادی به بازیکنان وارد نشد. به همین علت نمی توان ارزیابی دقیقی داشت. از روز یکشنبه که تمرینات پرفشار شروع می گردد می توانیم بهتر نظر بدهیم اما تا این لحظه میرزاجانپور و قائمی شرایط خوبی دارند.

پزشک تیم ملی در انتها درباره پویا فیاضی هم گفت: فیاضی هم مصدومیتی ندارد. بحث آمادگی مربوط به مربی می گردد. ما هیچ پنهانکاری نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7739

به "تشریح آخرین شرایط مصدومان تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط مصدومان تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید