تیم ملی آمادگی تغییرات گسترده را ندارد، ایرادهای اسکوچیچ باید برطرف شود

به گزارش یومی بلاگ، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند در یک مدت زمان اندک می تواند تغییر نسل در یک تیم ایجاد کند،بنابراین با توجه به شرایط تیم ملی نباید این کار به صورت گسترده انجام شود.

تیم ملی آمادگی تغییرات گسترده را ندارد، ایرادهای اسکوچیچ باید برطرف شود

ابراهیم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره عملکرد فنی تیم ایران مقابل ازبکستان در بازی محبت آمیز گفت: تیم ایران با تغییرات زیادی به میدان آمد و البته در برخی خطوط مثل دفاع میانی بازیکنان به دلیل اینکه با یکدیگر هم باشگاهی بودند در کنار هم قرار گرفتند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند ولی با توجه به تغییرات گسترده ای که به وجود آمد من معتقدم نباید انتظار زیادی از تیم داشته باشیم.

وی گفت: از طرفی نواقص در دفاع و حمله زیاد بود طوری که در تیم ملی یک سردرگمی وجود داشت و بازیکنان نمی دانستند از کجا کار دفاعی را انجام دهند.متاسفانه هافبک و خط حمله هم خیلی باهم فاصله داشتند. البته فکر می کنم با توجه به اینکه اسکوچیچ اولین تجربه اش را در تیم ملی می گذراند و از طرفی برخی بازیکنان جدید به تیم ملی اضافه شدند ایرادهای فنی تیم قابل چشم پوشی است.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: فکر می کنم ایراد اصلی تیم ما منسجم نبودن در دفاع بود. تیم ما در زمان کی روش در دفاع انسجام تیمی داشت اما در تیم اسکوچیچ شاهد آن نبودیم. البته شاید به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمده شاهد آن هستیم. این ایرادها باید به مرور زمان برطرف شود و فکر می کنم خیلی زود است که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم. تیم به لحاظ تغییرات و اولین تجربه اسکوچیچ هنوز به مرحله قضاوت نرسیده است اما کادر فنی هم باید این مسائل را حل و فصل کنند.

قاسم پور در مورد تغییر نسل و بازی ندادن به بازیکنان باتجربه اظهار کرد: تغییر نسل به سرعت اتفاق نمی افتد و هیچ کس نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد که در زمان کوتاه تغییر نسل را در یک تیم ایجاد کند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که تیم ملی دو بازی سخت و حساس با عراق و بحرین دارد و نمی توان تغییرات زیادی در تیم به وجود بیاید. از طرفی مسائل فوتبال ما بیش از اندازه است و حتی برای بازی تدارکاتی هم یک حریف قدرتمند نداریم، بنابراین نمی توان در یک مدت زمان کوتاه دست به تغییر نسل زد. ما باید در کوتاه ترین زمان هماهنگی را در تیم بالا ببریم؛ در بازی با ازبکستان این هماهنگی بین بازیکنان حداقل بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییرات آیا اسکوچیچ کار راحتی برای صعود از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی دارد یا خیر گفت: نه من این طور فکر نمی کنم. به نظرم کار اسکوچیچ سخت تر شده است. او در حال آزمایش کردن برخی بازیکنان است تا تغییراتی انجلم دهد اما به نظرم الان وقت تغییر نیست. نمی توان هم دفاع و هم حمله را تغییر داد. با توجه به دو بازی حساس و مهمی که پیش رو تیم ملی است باید بیشتر از قبل به شرایط تیم توجه کرد و تغییرات عمده انجام نشود.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5573

به "تیم ملی آمادگی تغییرات گسترده را ندارد، ایرادهای اسکوچیچ باید برطرف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی آمادگی تغییرات گسترده را ندارد، ایرادهای اسکوچیچ باید برطرف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید