جریمه 3600 دلاری برای نقض 8 ثانیه ای قرنطینه کرونا در چین

به گزارش یومی بلاگ، مقام های بهداشتی تایوان واقع در جنوب چین، یک کارگر خارجی را به خاطر بیرون آمدن از اتاق هتلش به مدت هشت ثانیه طی قرنطینه اجباری ویروس کرونا، به مبلغ 100 هزار دلار تایوان معادل سه هزار و 600 دلار آمریکا جریمه کردند.

جریمه 3600 دلاری برای نقض 8 ثانیه ای قرنطینه کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

از تایوان نیوز، مقامات بهداشت این جزیره روز سه شنبه اعلام کردند این کارگر فیلیپینی در روز 19 نوامبر (29 آبان) طی قرنطینه اجباری 14 روزه اش بدون اجازه از اتاق هتل خود خارج شده است آنها می گویند او برای دادن چیزی به دوستش در اتاق مجاور خارج شده بود.

دوربین های امنیتی نشان می دهند که این مرد به مدت هشت ثانیه در راهرو بود.

مسئولان بهداشت عمومی می گویند او می دانسته که اجازه خروج ندارد او به میزان 100 هزار دلار تایوان یا حدود 3600 دلار آمریکا جریمه شد.

تایوان بر مسافرانی که از خارج می آیند از جمله شهروندانش، یک قرنطینه 14 روزه اعمال می نماید.

از ماه گذشته تنها در کائوسیونگ 19 مورد نقض مقررات قرنطینه ثبت شده است که مجازات شدند.

مقام های تایوانی می گویند ظرف تقریبا هشت ماه گذشته هیچ مورد ابتلای داخلی به ویروس کرونا تأیید نشده اما موارد ابتلا در میان مسافرانی که از خارج می آیند در حال افزایش است.

تایوان یکی از مناطقی است که توانسته است ویروس کرونا را به خوبی مهار کند در این جزیره تنها 716 مبتلا و هفت فوتی گزارش شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6147

به "جریمه 3600 دلاری برای نقض 8 ثانیه ای قرنطینه کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 3600 دلاری برای نقض 8 ثانیه ای قرنطینه کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید