خبرنگاران آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا

به گزارش یومی بلاگ، تهران- خبرنگاران- کمیسیون ملی بهداشت چین گفت که 508 مورد جدید ابتلا به کرونا را شناسایی نموده و 71 نفر دیگر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

خبرنگاران آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش شبکه سی. ان. بی. سی، در استان هوبی که کانون اصلی شیوع کرونا است، در روز دوشنبه 499 مورد جدید کرونا شناسایی شدند. همچنین 68 مورد از قربانیان روز دوشنبه کرونا در این استان ثبت شده است.

آمار جدید نشان می دهد که تعداد قربانیان در روز دوشنبه در مقایسه با روز یکشنبه (150 نفر) به نصف کاهش یافته اما 99 نفر به تعداد مبتلایان اضافه شده است.

با توجه به این آمار، شمار مبتلایان به کرونا در چین به 77 هزار و 658 مورد و تعداد قربانیان به 2 هزار و 663 نفر رسیده است.

در همین حال، روزنامه مردم چین گزارش داد که تا روز یکشنبه 323 مورد ابتلا به کرونا در بیمارستان زنان ووهان مرکز استان هوبی شناسایی شده اند.

همچنین 43 نفر نیز در زندان شایانگ هانجین به کرونا مبتلا شده اند. گزارشی در خصوص تلفات کرونا در این زندان ها منتشر نشده است.

کرونا در بیش از 30 کشور مشاهده شده و موجب تعلیق پروازها و مسافرت ها به برخی کشورها شده است.

همچنین بخش های مختلف مالی برخی از کشورها متحمل خسارت شده است. به همین دلیل، شاخص سهام در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکا سقوط کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2863

به "خبرنگاران آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید