حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، ورود جیمی جامپ به زمین پیش از شروع بازی و اجرای تقریبی قانون 90 به 10، ترکیب فولاد اعلام شد

به گزارش یومی بلاگ، در حالی تا آغاز دیدار بازی تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس زمانی باقی نمانده است، بیشتر سکوهای ورزشگاه فولاد خوزستان پر از تماشاگر شدند.

حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، ورود جیمی جامپ به زمین پیش از شروع بازی و اجرای تقریبی قانون 90 به 10، ترکیب فولاد اعلام شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر از ساعت 17:45 امروز (یکشنبه) در استادیوم شهدای فولاد خوزستان شروع می شود.

در فاصله 45 دقیقه تا شروع این دیدار نزدیک به 30 هزار نفر تماشاگر در استادیوم حضور پیدا کرده بودند که بیشتر از 80 درصد استادیوم متعلق به هواداران فولاد خوزستان بود و هواداران پرسپولیس بخش کمی از سکوها را به خود اختصاص داده بودند. این در حالی است که در دیدارهای گذشته دو تیم هواداران پرسپولیس نزدیک به نیمی از استادیوم را به خود اختصاص می دادند، اما در این بازی سعی شده قانون 90 به 10 اجرا شود.

با توجه به حضور زود هنگام هزاران هوادار در استادیوم فولاد خوزستان، برنامه های فرهنگی از قبیل دعوت از خوانندگان بومی و اجرای حرکات روپایی توسط یک هوادار خوزستانی در نظر گرفته شده بود.

با وجود استقبال زیاد از این بازی نظم و انضباط خوبی در استادیوم حکمفرماست و مورد خاص بی انضباطی یا شلوغی تاکنون به وجود نیامده است.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس رأس ساعت 17 برای گرم کردن پیش از شروع مسابقه وارد زمین شدند. البته بیرانوند و رادوشویچ چند دقیقه ای زودتر در زمین حاضر شده بودند.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد نیز بعد از پرسپولیسی ها به زمین آمدند که باعث تشویق همه جانبه هواداران روبرو شد.

با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داده بود، پیش از شروع این بازی، بارها روی نمایشگرهای استادیوم بابت رعایت نظم و انضباط از سوی تماشاگران تذکر داده شد. با این وجود با حضور پرسپولیسی ها در زمین دو جیمی جامپ خودشان را به زمین چمن استادیوم رساندند.

یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم از ستون های سقف استادیوم بالا رفته و خودش را به نزدیکی یکی از نورافکن های استادیوم رسانده بود تا روی سقف استادیوم بایستد. مأموران انتظامی حاضر در استادیوم سعی در کنترل او و پایین آوردن این تماشاگر داشتند.

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز اعلام شد که به این ترتیب شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، موسی کولیبالی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی، لوسیانو پریرا و وحید حیدریه از ابتدا برای تیم تحت هدایت جواد نکونام به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1790

به "حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، ورود جیمی جامپ به زمین پیش از شروع بازی و اجرای تقریبی قانون 90 به 10، ترکیب فولاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، ورود جیمی جامپ به زمین پیش از شروع بازی و اجرای تقریبی قانون 90 به 10، ترکیب فولاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید