خبرنگاران 700 هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

به گزارش یومی بلاگ، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طبق پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، 700 هنرمند و خبرنگار قزوینی عضو صندوق هنر از پرداخت سه ماهه حق بیمه معاف شدند.

خبرنگاران 700 هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

محمد حسین اسماعیلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در جلسه ای که به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نهاد ریاست جمهوری برگزار گشت، به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، 35 هزار عضو صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور از پرداخت حق بیمه خود در ایام کرونا معاف شدند.

اسماعیلی گفت: در این جلسه که هیات مدیره و مشاوران صنفی صندوق اعتباری هنر هم حضور داشتند، مقرر شد هنرمندان، نویسندگان و خبرنگارانِ عضو صندوق هنر که بیمه هستند در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد از پرداخت سهم بیمه خود معاف شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این موافقت در استان قزوین، 117 نفر سینماگر، 140 نفر اهل موسیقی، 34 نفر خوشنویس، 34 نفر هنرمند تعزیه، 133 نفر در فن نمایش، 40 نفر نویسنده، 85 خبرنگار و 117 نفر در هنر تجسمی از پرداخت سه ماه حق بیمه معاف شدند.

اسماعیلی شرح داد: این اقدام از اردیبهشت آغاز می شود و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4146

به "خبرنگاران 700 هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 700 هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه معاف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید