خبری که ادعای اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران را رد می نماید؛ سخنان جنجالی حناچی دقیقا کی بیان شده است؟

به گزارش یومی بلاگ، تصاویر موجود در محل سخنرانی حناچی نشان می دهد سخنرانی جنجالی اخیر او بر خلاف ادعای روابط عمومی شهرداری در نشست نامزدهای تصدی شهرداری تهران ایراد شده است.

خبری که ادعای اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران را رد می نماید؛ سخنان جنجالی حناچی دقیقا کی بیان شده است؟

به گزارش خبرنگار پس از آنکه در روز 22 آبان اعضای شورای شهر تهران پیروز حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند، یکی از خبرگزاریهای داخلی کشورمان، فیلمی منتشر کرد که حناچی در آن با ذکر مثالی تاکید بر استفاده از مدیران خارجی می نماید.

اگرچه حناچی هنوز معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران است و هنوز حکم او به عنوان شهردار صادر نشده است، اما معاونت روابط عمومی شهرداری تهران طی اطلاعیه ای در واکنش به این تصاویر اعلام می نماید که این فیلم در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران و در زمان معاونت معماری و شهرسازی وی ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.

حناچی در این فیلم در بخشی از سخنان خود می گوید: ما برای تیم ملی مربی خارجی می گیریم، و مگر شهرداری از تیم ملی کمتر است، لذا ما باید قبول کنیم که خیلی از تجربیات را نداریم و نیازمند آن ها هستیم.

این در حالی است که گزارش خبرنگار و تصاویر موجود نشان می دهد که این سخنان روز شنبه 19 آبان در دانشکده فنی دانشگاه تهران و در جریان نشست پرسش و پاسخ از نامزدهای شهرداری تهران ایراد شده بود.

در این نشست که از 5 نامرد شهرداری تهران دعوت شده بود، تنها دو نامزد حضور یافتند که حناچی سخنرانی کرد و کشت پور هم ضمن سخنرانی به چند پرسش پاسخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 88

به "خبری که ادعای اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران را رد می نماید؛ سخنان جنجالی حناچی دقیقا کی بیان شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که ادعای اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران را رد می نماید؛ سخنان جنجالی حناچی دقیقا کی بیان شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید