دانشجویان قمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند

به گزارش یومی بلاگ، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان قم از برگزاری نشستی دانشجویی به همراه زاکانی و امیرآبادی، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

دانشجویان قمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند

امیرحسین جندقیان، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان قم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از برگزاری نشستی دانشجویی به همراه دکتر زاکانی و امیرآبادی، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی اطلاع داد و گفت: در این جلسه که با موضوع فروش اوراق نفتی به همت دولت انجام شد، دانشجویان به تبادل نظر با این دو نماینده پرداختند.

جندقیان در ادامه گفت: طرحی که دولت در رابطه به فروش نفت تحت عنوان گشایش مالی مطرح نموده، تاثیرات فراوانی به روی اقتصاد خواهد گذاشت و چرا باید تنها در شورای سران آنالیز بشود؟ چرا نباید چنین پیشنهاد بزرگی در مجلس مطرح نشود؟ ما دانشجویان خواهان ورود مجلس به این پرونده هستیم.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان قم اضافه کرد: فروش نفت به مردم تحت شرایطی می تواند مقبول باشد. اما وقتی که دولت خط مشی خرید نفت توسط دولت را در انتها سررسید می دهد، دولت بعد را زیر بار بدهی می برد و تاثیر خوشایندی برای دولت آینده ندارد.

وی گفت: نمایندگان دیگر تشکل های دانشجویی نیز به تبادل نظر با این دو نماینده پرداختند. در نظر داریم که در نامه ای دانشجویی، اعتراض خود را به این طرح به مجلس اعلام نموده و خواهان ورود نمایندگان برای آنالیز هرچه بهتر فروش اوراق نفتی به مردم بشویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4985

به "دانشجویان قمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان قمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید