دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیـۀ سـراسـری فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجر چهلـم از هموطنان خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشکوه چهلمیـن سالگـرد پیروزی انقلاب اسلامـی در سـراسـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران جهان، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان حـمایـت از کـالای ایرانـی نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپـیمایی یـوم الله 22 بهمـن است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یکهزار شهر، شهرستان و بیش از 10 هزار روسـتا در سـراسر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاست محترم جمهوری برگزار می گردد.

روز 22 بهمـن ماه 1397 همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با خیابان های تـهـران و مسـیرهای دوازده گـانه منتهی به میـدان بـزرگ آزادی، میادین اصلی و مسـیرهای اعـلام شـده تـمامی شـهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد خواهند زد.

راهپیـمایـی بـاشـکوه یوم الله 22 بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنه و بـصـیر ایـران اسلامی صـبح دوشنبه، بـه طـور همـزمان در سـراسر کشور و در تـهـران از سـاعـت 9:00 صبح از مسـیـرهای دوازده گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه ها، احـزاب و تشـکل های وفـادار به آرمـان های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی نمایـد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم الله 22 بهمـن مـاه، شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتدار خویش را به نمایش گذارده و با آرمان های بلنـد بنـیان گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی(ره) و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 149

به "دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید