رئیس دوما: هدف از تحریم ها توقف پیشرفت های مختلف روسیه است

به گزارش یومی بلاگ، رئیس دومای دولتی روسیه معتقد است، دلیل اصلی اعمال تحریم های مالی و اتهام زنی های سیاسی علیه این کشور، ایجاد مانع برای موفقیت ها و پیشرفت های این کشور در تمام زمینه هاست.

رئیس دوما: هدف از تحریم ها توقف پیشرفت های مختلف روسیه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه ابراز عقیده کرد که موفقیت های این کشور در عرصه های مختلف، دلیل اصلی اعمال تحریم ها علیه این کشور است تا از این طریق جلوی توسعه و پیشرفت روسیه گرفته گردد.

این مقام بلندپایه پارلمانی روس امروز (دوشنبه) در صفحه تلگرام خود در این باره نوشت: کاملاً واضح است: کوشش می گردد تا هر پیروزی و موفقیتی که ما به دست آوریم، مسدود گردد. این کار با استفاده از اعمال تحریم ها و دیگر ابزارها، از جمله اتهام زنی های مختلف، دخالت در انتخابات و دیگر روش ها انجام می گردد تا مانع از پیشرفت و توسعه روسیه شوند.

والودین ادامه داد: تمام تحریم های مالی، ادعاهای سیاسی و مطرح کردن اتهامات، به یک دلیل ساده است: روسیه از توسعه باز بماند. حملات علیه کشور ما از تمام جوانبی که ما توانایی رقابت بالایی داریم، صورت می گیرد. در مواردی که ما به پیروزی دست می یابیم، رقبای ما تمام کوشش خود را به کار می بندند تا از این موفقیت در جهت ضربه زدن به اعتبار روسیه استفاده نمایند. این مسئله در تمام عرصه های به چشم می خورد.

رئیس دومای دولتی به عنوان نمونه به دستاورهای مالی روسیه اشاره نمود که بر اصل رقابت عادلانه مبتنی است، ولی شرکای آمریکایی با نقض تمام قوانین سازمان تجارت جهانی و با اعمال تحریم های ضدروسی، از هیچ کوششی برای ممنوعیت انتقال انرژی روسیه به کشورهای اروپایی فروگذار نیستند تا گاز مایع خود را بسیار گرانتر به اروپایی ها بفروشند.

وی یادآور شد که این مسئله تنها مربوط به روسیه نمی شوند و آنها سعی می نمایند تا برای توسعه تمامی کشورهایی که مورد پسند آنها قرار ندارند، مانع تراشی نمایند.

سیاست برخورد از موضع قدرت آمریکا با چین، بی نتیجه است

در همین رابطه، آلکسی پوشکوف عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه نیز معتقد است که سیاست آمریکا درباره برخورد از موضع قدرتبا چین، باعث ترس مقامات پکن نخواهد شد.

این سناتور روس در واکنش به سخنان روز گذشته آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در مصاحبه ای گفته بود واشنگتن باید روابط خود با پکن را از موضع قدرت ایجاد کند، تأکید کرد: چنین موضع گیری از سوی ایالات متحده تنها رهبران چین را به سمت اتحاد محکم تر با روسیه سوق می دهد.

به عقیده پوشکوف، آمریکا توانایی برابری با قدرت همه جانبه کشور چین را ندارد و دولت جدید این کشور هنوز در طرز تفکر قرن بیستم باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7033

به "رئیس دوما: هدف از تحریم ها توقف پیشرفت های مختلف روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دوما: هدف از تحریم ها توقف پیشرفت های مختلف روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید