روسیه از لحاظ تعداد افراد مبتلا به کرونا از چین سبقت گرفت

به گزارش یومی بلاگ، در روسیه با اشاره به مرگ 50 بیمار دیگر، اعلام شد: با ثبت بیش از 6 هزار مورد جدید آلودگی و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به بیش از 87 هزار نفر، این کشور از لحاظ شمار افراد مبتلا به کرونا از کشور چین پیشی گرفته است.

روسیه از لحاظ تعداد افراد مبتلا به کرونا از چین سبقت گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، دوشنبه گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته 6 هزار و 198 مورد جدید از بیماری کرونا در 84 منطقه روسیه ثبت شد.

این ستاد یادآور شد، این تعداد شامل افرادی که فعالانه به این بیماری مبتلا شده و هم در 2 هزار و 693 مورد، این بیماری در افراد بدون تظاهرات بالینی است. بیشترین تعداد موارد جدید آلودگی در مسکو و تعداد دو هزار و 871 بود و در کل 45 هزار و 351 نفر در پایتخت به این بیماری مبتلا شده اند.

بر اساس این اطلاعات، متاسفانه طی روز گذشته، 50 بیمار مبتلا به کرونا در روسیه جان خود را از دست دادند که بدین ترتیب در کل دوره ، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا به 794 نفر افزایش یافت.

ضمن اینکه طی روز گذشته 579 بیمار بهبود یافتند تا تعداد کل افراد درمان شده در کشور به 7 هزار و 346 نفر برسد.

این ستاد در سرانجام گفت که در مجموع تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در کشور به 87 هزار و 147 نفر رسیده است. بدین ترتیب ، روسیه از لحاظ تعداد افراد مبتلا به کرونا از چین گرفته است که در آنجا شمار مبتلایان 83 هزار و 912 است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3990

به "روسیه از لحاظ تعداد افراد مبتلا به کرونا از چین سبقت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از لحاظ تعداد افراد مبتلا به کرونا از چین سبقت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید