اعلام آمادگی روسیه برای یاری به آمریکا در مقابله با کرونا

به گزارش یومی بلاگ، وزارت خارجه روسیه از آمادگی مسکو برای یاری به واشنگتن جهت مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا اطلاع داد.

اعلام آمادگی روسیه برای یاری به آمریکا در مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از درخواست یاری واشنگتن از کره جنوبی برای مقابله با ویروس کووید19، مسکو هم برای یاری به مردم آمریکا اعلام آمادگی کرد.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت مسکو آمادگی دارد برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا به واشنگتن یاری کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنتونوف با صدور بیانیه ای در صفحه فیسبوک خود نوشت: کیت های تشخیصی ما کیفیت خود را در چین، ایران و ایتالیا نشان دادند. آمریکایی ها باید بدانند که روسیه، اگر لازم گردد، آماده یاری به ایالات متحده است.

وی همچنین توضیح داد که رسانه های ایالات متحده، گستاخانه در حال منحرف کردن توجهات افکار عمومی از شرایط سخت ویروس کرونا در آمریکا به سمت شرایط دیگر کشورها هستند.

دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورد، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت های تشخیصی روبرو شده است.

آمریکا روز گذشته 8666 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به 52400 نفربرسد. همچنین 120 مورد مرگ جدید در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا گزارش شد و مجموع فوتی ها در آمریکا به دلیل کرونا به 673 نفر رسید.

سازمان بهداشت جهانی نیز روز گذشته با بیان اینکه 85 درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل گردد.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از مون جائه این همتای خود در کره جنوبی درخواست یاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کرد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3541

به "اعلام آمادگی روسیه برای یاری به آمریکا در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی روسیه برای یاری به آمریکا در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید