سرانه ورزشی دانشگاه اسفراین با افتتاح سالن ورزشی روباز افزایش می یابد

به گزارش یومی بلاگ، رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین با اشاره به افتتاح سالن ورزشی روباز دانشگاه گفت: سرانه ورزشی دانشگاه اسفراین 3 متر مربع به ازای هر نفر است که این عدد در کشور کمتر از یک و نیم است.

سرانه ورزشی دانشگاه اسفراین با افتتاح سالن ورزشی روباز افزایش می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مصطفی حیدری، رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: سالن ورزشی روباز هزار متر مربعی دانشگاه با اعتبار 550 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حیدری ادامه داد: این سالن ورزشی که استاندار های مناسبی را داراست، می تواند پذیرای مسابقات دختران و پسران باشد.

رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین تاکید نمود: این پروژه در راستای افزایش شور و نشاط و برطرف مشکل کم تحرکی دانشجویان از آبان ماه سال گذشته شروع شد و در کمتر از یک سال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: سرانه ورزشی در دانشگاه های کشور به ازای هر نفر 1.2 متر مربع است که این عدد در دانشگاه اسفراین 3 متر مربع می باشد و از این رو دانشگاه اسفراین در شرایط بسیار مطلوبی واقع شده است.

حیدری در سرانجام گفت: همزمان با این سالن ورزشی، مرکز مشاوره و تندرستی دانشجویان این مجتمع نیز به بهره برداری رسید که برای راه اندازی آن 300 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت علوم هزینه شده است و هدف از ایجاد آن آنالیز شرایط جسمانی دانشجویان، سنجش و پایش شرایط سلامت و اصلاح ساختار قامتی آنان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5407

به "سرانه ورزشی دانشگاه اسفراین با افتتاح سالن ورزشی روباز افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه ورزشی دانشگاه اسفراین با افتتاح سالن ورزشی روباز افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید