سولسشایر: اگر اوضاع مانند فصل قبل بود به جای بازگشت، 5 گل می خوردیم!، به اندازه کسب یک پیروزی خوب بودیم

به گزارش یومی بلاگ، اولگنار سولسشایر از اینکه تیمش نتوانسته بازگشتش را کامل کند، متاسف است.

سولسشایر: اگر اوضاع مانند فصل قبل بود به جای بازگشت، 5 گل می خوردیم!، به اندازه کسب یک پیروزی خوب بودیم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر پس از تساوی 3 - 3 تیمش در خانه شفیلدیونایتد در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس بابت از دست رفتن برتری ابراز تاسف کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: به عنوان طرفدار فوتبال قطعا از مسابقه لذت بردید. پایان فوق العاده ای داشت. نگران نباشید. فیلم بازی را تماشا می کنیم و به تحلیل بازی خواهیم پرداخت. گاهی فوتبال فراتر از تاکتیک ها است. پس از زدن گل اول، به خودباوری رسیدیم. تفاوت تیم امسال نسبت به سال قبل خیلی زیاد است. بازیکنان من هرگز تسلیم نمی شوند. اگر اوضاع مانند سال قبل بود به جای بازگشت به بازی، گل چهارم یا پنجم را دریافت می کردیم. آن زمان نمی توانستیم به بازی برگردیم. فرصت این را داشتیم تا قبل از گل تساوی حریف به گل چهارم برسیم. وقتی 2 - صفر عقب هستید، باید ترس را کنار بگذارید و جلو بروید. میانگین گلزنان تیم زیر 20 سال است و ما به این مساله افتخار می کنیم. این تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ماست زیرا بازگشت به بازی در چنین مکانی راحت نیست. عملکرد جالبی نداشتیم اما به حدی خوب بودیم که برنده شویم. درس امروز ارزشمند بود.

او در ادامه اضافه کرد:انگار شفیلد خودباوری بیشتری نسبت به ما داشت و همچنین نسبت به بازیکنان تیم من اعتماد بیشتری به طرح و برنامه خود داشتند. ما در نیمه اول یک شوت در چارچوب هم نداشتیم که این پذیرفتنی نیست.در پایان نیمه اول بدترین حس را داشتیم؛ مثل بازی خارج از خانه فصل قبل مقابل اورتون که 4 - صفر شکست خوردیم. یک حس دوگانه است. نمی توانیم راضی باشیم چون در بخش زیادی از بازی خوب کار نکردیم اما بازی را برگرداندیم و نشان دادیم چه کاری از دست مان برمی آید. در مرکز خط میانی فاقد قوای جسمانی لازم بودیم. بچه ها به خوبی جنگیدند. حالا باید در تمام طول یک مسابقه همین کار را انجام بدهیم. می دانیم توانش را داریم و فقط باید آن را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1973

به "سولسشایر: اگر اوضاع مانند فصل قبل بود به جای بازگشت، 5 گل می خوردیم!، به اندازه کسب یک پیروزی خوب بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: اگر اوضاع مانند فصل قبل بود به جای بازگشت، 5 گل می خوردیم!، به اندازه کسب یک پیروزی خوب بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید