شرکت Bird Canada میخواهد خدمات اجاره اسکوترهای برقی را در سراسر کانادا راه اندازی نماید

به گزارش یومی بلاگ، اگر تابحال سری به شهرهای عظیم در ایالات متحده آمریکا زده باشید، حتما انبوهی از اسکوترهای برقی که برای اجاره در سطح شهر پارک شده اند را دیده اید. شرکت Bird که یکی از عظیم ترین شرکت های اجاره اسکوتر برقی است به تازگی اعلام کرده که به کانادا می آید و شهروندان کانادایی می توانند از خدمات آن استفاده نمایند.

شرکت Bird Canada میخواهد خدمات اجاره اسکوترهای برقی را در سراسر کانادا راه اندازی نماید

اجاره اسکوترهای برقی راهی سرگرم کننده و راحت برای گردش در گوشه و کنار شهر است. استفاده از آنها آسان بوده و احتیاجی به کوشش زیادی همچون دوچرخه های اجاره ای ندارند، بعلاوه نسبتا مقرون به صرفه می باشند.

شرکت Bird که در سال 2017 تاسیس شده است، در حال حاضر در بیش از 100 شهر آمریکا، اروپا و خاورمیانه فعالیت دارد. شروع فعالیت شرکت Bird Canada در کشور کانادا، اولین توسعه خدمات این شرکت در خارج از ایالات متحده در قاره آمریکای شمالی خواهد بود.

Bird Canada میخواهد تا اواخر ماه جولای فعالیت خود را در شهرهای کلگری و ادمونتون در استان آلبرتا شروع نماید. هر شهر بین 500 تا 1000 اسکوتر برقی دریافت خواهد نمود.

هنگامی که در رابطه با زمان راه اندازی خدمات این شرکت در دیگر شهرها و منطقه ها کانادا از جمله کلان شهر تورنتو سوال شد، Bird Canada خاطرنشان کرد:برنامه ما این است که ناوگان e-scooters و دیگر روش های رفت و آمد را در سراسر کانادا توسعه دهیم اما زمانی را برای توسعه آن تعیین ننموده ایم.

در ادامه چگونگی استفاده از اسکوترهای برقی اسم شده است:

  • ابتدا اپلیکیشن مربوطه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید.
  • با استفاده از این اپلیکیشن یک اسکوتر اجاره ای پیدا کنید.
  • سپس با استفاده از امکانات این برنامه، قفل اسکوتر برقی را بازگشایی نموده و شروع به سواری کنید.

اینکه کاربران کانادایی برای استفاده از این اپلیکیشن چه مبلغی باید بپردازند هنوز تعیین نیست اما احتمالا باید با نرخ های آمریکا برابر باشد. در حال حاضر در ایالات متحده 1 دلار صرف بازگشایی قفل اسکوتر برقی شده و سپس هر دقیقه سواری بسته به شهر محل استفاده، هزینه ای معادل 10 تا 33 سنت دارد. شرکت Bird Canada گفت که قیمت گذاری ها متناسب با ناوگان حمل و نقل عمومی و به ارزش 2 تا 5 دلار خواهد بود.

یکی از عظیم ترین چالش ها در کانادا این است که بسیاری از شهرها قوانینی برای استفاده از اسکوتر ندارند. علت انتخاب ادمونتون و کلگری به وسیله شرکت Bird Canada این است که در این شهرها قوانینی وجود دارد که امکان این فعالیت را فراهم نموده است.

Bird Canada اولین شرکت اجاره اسکوتر نیست که در بازار کانادا اقدام به فعالیت آزمایشی می نماید. سال گذشته، یک شرکت اجاره اسکوتر دیگر به نام Lime پروژه آزمایشی خود را در شهر واترلو شروع نموده است. البته از آن موقع تا به امروز هیچ خبر جدیدی در این باره منتشر نشده و بعلاوه خدمات این شرکت به دیگر شهرها توسعه نیافته است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8101

به "شرکت Bird Canada میخواهد خدمات اجاره اسکوترهای برقی را در سراسر کانادا راه اندازی نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت Bird Canada میخواهد خدمات اجاره اسکوترهای برقی را در سراسر کانادا راه اندازی نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Bird Canada میخواهد خدمات اجاره اسکوترهای برقی را در سراسر کانادا راه اندازی نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید