فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز شروع شد

به گزارش یومی بلاگ، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه تبریز از شروع فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز اطلاع داد.

فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز شروع شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اصغر عسگری، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ازشروع فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز اطلاع داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء کیفیت و کمیت طرح های پژوهشی اساتید دانشگاه تبریز است.

عسگری با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در سطح دانشگاه های کشور اجراء می گردد مطرح نمود: بر اساس این طرح هریک از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز که بتوانند همکاری پژوهشی مشترک با یکی از اعضای هیئت علمی 300 دانشگاه برتر دنیا بر اساس رتبه بندی لایدن شروع و اتمام نمایند از مزایای این طرح بهره مند خواهد شد.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه خروجی این همکاری پژوهشی بایستی در مرز دانش بوده و یا بتواند مسئله ای از جامعه یا صنعت را حل نمایند توضیح داد: بنابر رسالت دانشگاه های نسل سوم طرح های پژوهشی بایستی بتواند بخشی ازمشکلات جامعه و صنعت را حل نمایند و دانشگاه تبریز نیز برای تحقق این هدف آماده اعطای تسهیلات به پژوهشگران است.

وی گسترش تعاملات بین المللی علمی و پژوهشی را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد و اضافه کرد: علاوه بر ارتقاء کمیت و کیفیت نتایج طرح های پژوهشی بواسطه مبادلات علمی و پژوهشی محققین دانشگاه تبریز با محققین 300 دانشگاه برتر دنیا، حمایت اقتصادی بمبلغ چهارصد میلیون ریال از محل درآمد اختصاصی معاونت پژوهشی دانشگاه از این پژوهشگران صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5899

به "فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300 در دانشگاه تبریز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید